22 червня о 18:00Вебінар: Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

Тема 8-9 Управліня витратами та цінами

Додано: 6 квітня
Предмет: Економіка
Тест виконано: 1 раз
10 запитань
Запитання 1

Витратні методи формування ціни:


варіанти відповідей

витрати + прибуток

з урахуванням «точки беззбитковості».

цільове ціноутворення

надбавка до ціни

мінімальні витрати

Запитання 2

В умовах адміністративно-командної економіки цей метод був основним 

варіанти відповідей

витрати + прибуток

цільове ціноутворення

надбавка до ціни

мінімальні витрати

Запитання 3

Використання цього методу ціноутворення потребує об’єктивного підходу до встановлення ціни

варіанти відповідей

Встановлення кінцевої ціни пропозиції на товар

Встановлення цін з урахуванням цінності товару та рівня поточних ринкових цін

Запитання 4

Основним чинником ціноутворення в цьому методі виступають не витрати виробництва, а купівельне сприйняття.

варіанти відповідей

Встановлення цін з урахуванням цінності товару та рівня поточних ринкових цін

Встановлення кінцевої ціни пропозиції на товар

Запитання 5

Основними видами цінових знижок є знижки:



варіанти відповідей

за розмір партії товару;

дилерські

сезонні

бонусні

Запитання 6

Бонусні знижки «за вірність покупця» даються оптовим покупцям. Вони обумовлюються обсягом продажу протягом року або ряду років і складають


варіанти відповідей

7 – 10 % вартості обороту.

17 – 20 % вартості обороту.

10 – 15 % вартості обороту.

50 – 70 % вартості обороту.

Запитання 7

Сезонні (тимчасові) знижки застосуються при постачанні продукції сезонного с/г виробництва або товарів сезонного користування і знаходяться в межах


варіанти відповідей

від 8 до 15- 20 %.

від 10 до 15- 20 %.

від 15 до 25- 30 %.

від 35 до 45- 60 %.

Запитання 8

Дилерські знижки даються посередницьким фірмам і конторам, а також дилерам (посередникам). Вони встановлюються, як правило, виходячи з попередньо визначеної ціни товару і становлять


варіанти відповідей

20-30%.

25-30%.

20-35%.

30-40%.

Запитання 9

За даними комерційної практики, загальний рівень знижок від першої ціни може досягати


варіанти відповідей

50-60 %.

55-60 %.

60-70 %.

70-80 %.

Запитання 10

Найбільш поширеними видами націнок до цін є націнки за:


варіанти відповідей

виконання особливих вимог покупця,

спеціальні виконання

забезпечення особливих умов поставки, транспортування,

застосування спеціального упаковування

поліпшені якості виробу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест