Витратні методи формування ціни:
В умовах адміністративно-командної економіки цей метод був основним
Використання цього методу ціноутворення потребує об’єктивного підходу до встановлення ціни
Основним чинником ціноутворення в цьому методі виступають не витрати виробництва, а купівельне сприйняття.
Основними видами цінових знижок є знижки:
Бонусні знижки «за вірність покупця» даються оптовим покупцям. Вони обумовлюються обсягом продажу протягом року або ряду років і складають
Сезонні (тимчасові) знижки застосуються при постачанні продукції сезонного с/г виробництва або товарів сезонного користування і знаходяться в межах
Дилерські знижки даються посередницьким фірмам і конторам, а також дилерам (посередникам). Вони встановлюються, як правило, виходячи з попередньо визначеної ціни товару і становлять
За даними комерційної практики, загальний рівень знижок від першої ціни може досягати
Найбільш поширеними видами націнок до цін є націнки за:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома