Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист Вітчизни».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
Хто зобов’язаний надавати медичну допомогу в умовах бойових дій?
Інтенсивність кровотечі залежить від:
Що є основною причиною гибелі поранених на полі бою?
Який спосіб наближення до потерпілого є найкращим на відкритій місцевості під час бойових дій:
Постав етапи надання домедичної допомоги під час бойових дій у правильному порядку.
Переломи, характерними ознаками яких є розтрощення кісток на великі і малі осколки, розмічення м’язових тканин тіла в місцях перелому і відкривання частин кінцівки, називаються...
Помірна крововтрата до:
До поверхневих опіків відносять:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома