Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист Вітчизни».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
Солдат був поранений у ліву ногу, але він досі може рухатися, підстрибуючи на правій нозі. Яку з нижчеперелічених дій вам слід виконати для того щоб
перемістити пораненого в укриття?
Характерною особливістю різаної рани є:
Унаслідок виникнення непрохідності верхніх дихальних шляхів через западання язика за умов втрати свідомості (травма голови, шок) у положенні на спині поранений гине протягом:
Основними показаннями для проведення заходів реанімації є:
Носогорлову трубку використовують при:
Пошкодження органів та тканин при обов’язковому порушенні цілісності шкіряних покровів та слизових оболонок у результаті механічного впливу – це:
Дуже велика крововтрата до:
Відмороження є наслідком дії на тканини:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома