Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист Вітчизни».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
Ви збираєтеся дати болезаспокійливе та антибіотики з польової аптечки під час надання допомоги пораненому. Ви повинні скористатися:
Перша допомога при пораненнях передбачає:
Через проникне поранення грудної клітки (відкритий або напружений пневмоторакс) смерть настає протягом:
Яка кількість військовослужбовців входить до пошукових груп :
Кровотечу з магістральних судин кінцівок у паховій ділянці можна зупинити шляхом:
Якщо пошкоджується тільки шкіра, то рана називається:
Джгут влітку накладають не більше ніж на 1 годину:
І,ІІ ступінь опіків характеризується:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома