Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист Вітчизни».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
Які найбільш часті причини смерті на сучасному полі бою, які можна запобігти?
Що таке антисептика:
Яку дію найперше треба зробити на полі бою.
Потерпілого з пораненням живота необхідно відтягувати у положенні:
Дайте визначення, що таке рана...
Якщо є вхідний і вихідний раневі отвори в шкірі, то рана називається:
Джгут накладають не більше ніж на 2 години:
І ступінь відмороження це –
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома