Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7231.С.19.10-2018 з професії 7231 "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" (2 розряд), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.01.2019р. № 102 на модульно-предметному підході.
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (2 розряд).
Література
1. Кисликов В.Ф., Лущик В.В. Будова і експлуатація автомобілів: Підручник. – 6-те вид. – К.: Либідь, 2009.
2. Костів Б.Ф. Експлуатація автомобільного транспорту: Підручник. – Львів: Світ, 2004.
В автомобільному бензині А – 80 цифри вказують на:
Цифрою 8 на рис. 1 позначено:
Цифрою 5 на рис. 1 позначено:
Як називається горюча суміш, в якій на 1 кг бензину припадає 19 кг. повітря:
Цифрою 5 на рис. 2 позначено:
Цифрою 6 на рис. 2 позначено:
Цифрою 7 на рис. 3 позначено:
Ексцентрик привода паливного насоса розташований на:
Цифрою 6 на рис.4 позначено:
З якого матеріалу виготовлений впускний трубопровід?
Цифрою 2 на рис. 5 позначено:
Цифрою 3 на рис. 5 позначено:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома