Проаналізуйте характеристики об'єкта, зображеного на малюнку, та виберіть правильні.
І. Об'єкт існує одночасно на двох рівнях організації живої матерії
ІІ. Об'єкт не здатний до самооновлення та самовідтворення
Виберіть рівень організації живої матерії, для якого характерні такі ознаки: на цьому рівні здійснюються біохімічні процеси та перетворення енергії, а також кодується, зберігається, змінюється і реалізується спадкова інформація. На цьому рівні перебувають віруси, віроїди і пріони.
На якому малюнку зображено популяційно-видовий рівень життя?
Виберіть ознаки, характерні для об'єкта, що зображений на малюнку
Виберіть рівень існування живої матерії, для якого характерні такі ознаки: на цьому рівні здійснюється глобальний колообіг речовин та енергії, а також забезпечується взаємозв'язок усіх рівнів організації
Яка галузь біології займається дослідженням розселення по території Європи білки звичайної?
Яка галузь біології займається дослідженням перебігу процесів розщеплення білкових молекул під дією трипсину?
Метод біологічних досліджень, що грунтується на спостереженні, широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до ХVІІІ століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах з його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- і мікроструктури. Укажіть цей метод.
На рисунку наведено графіки коливання чисельності популяцій певних видів тварин. Дані збиралися протягом кількох десятків років. Метод долідження, який застосовано під час отримання наведених даних, -
На рисунку зображено три біологічних об'єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.
І. Об'єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.
ІІ. Об'єкт 2 порівняно з об'єктом 3 перебуває на вищому рівні організації.
Чи є поміж них правильні?
Нуково-дослідницька робота має назву "Вплив кількості добрива на ріст рослин цибулі". Виберіть всі правильні твердження щодо цієї роботи
Фундаментальними властивостями живого є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома