Вступ: біологічні системи, рівні організації, властивості живого, 10 клас

Систематизувати знання з теми "Вступ"

Додано: 13 вересня 2022
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 663 рази
15 запитань
Запитання 1

Який рівень організації живої системи зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Клітинний

біосферний

тканинно-органний

екосистемний

Запитання 2

Який рівень організації живої системи зображено на малюнку?

варіанти відповідей

тканинно-органний

клітинний

молекулярний

хромосомний

Запитання 3

Який рівень організації живої системи зображено на малюнку?

варіанти відповідей

екосистемний

організмовий

популяційно-видовий

біосферний

Запитання 4

Екологія-це наука про

варіанти відповідей

екологічний стан навколишнього середовища

взаємозв'язки між організмами та навколишнім середовищем

Планету Земля

Запитання 5

Рівень, на якому проявляються зв’язки організмів різних видів між собою та з довкіллям.

варіанти відповідей

Екосистемний

Популяційно-видовий

Молекулярний

Органо-тканинний

Запитання 6

Кодування та передача спадкової інформації відбувається на:

 

варіанти відповідей

 молекулярному рівні

 тканинному рівні

 клітинному рівні 

 організмовому рівні

Запитання 7

Наукою про життя в усіх його проявах є

варіанти відповідей

біологія

ботаніка

екологія

зоологія

Запитання 8

Кількісні зміни в організмі, збільшення його розмірів - це

варіанти відповідей

Розвиток

  

Живлення

рух

ріст

Запитання 9

Здатність організмів відповідати на впливи

зовнішнього середовища (світло, температура, дотик, склад води,

їжа тощо) - це

варіанти відповідей

рух

подразливість

адаптивність

саморегуляція

Запитання 10

На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами.

Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об'єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.

ІІ. Об'єкт 2 порівняно з об'єктом З перебуває на вищому рівні організації.

Чи є поміж них правильні?

варіанти відповідей

правильне лише І

правильне лише ІІ

обидва правильні

немає правильних

Запитання 11

Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об'єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.

ІІ. Об'єкт 2 порівняно з об'єктом 3 перебуває на вищому рівні організації.

Чи є поміж них правильні?


варіанти відповідей

правильне лише І

правильне лише ІІ

обидва правильні

немає правильних

Запитання 12

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами.

 

Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.

І. Об’єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.

ІІ. Усі об’єкти знаходяться на одному й тому самому рівні організації живої природи.

Чи є поміж них правильні?


варіанти відповідей

лише І

лише ІІ

обидва правильні

правильних немає

Запитання 13

Метаболізм - це

варіанти відповідей

процес живлення;

реакція на подразник;

процес обміну речовин;

здатність набувати нових ознак

Запитання 14

Здатність біологічних систем зберігати відносну сталість свого складу та властивостей - це:

варіанти відповідей

метаболізм

гомеостаз

адаптація

самооновлення

Запитання 15

Живлення, виділення, дихання- це процеси, які характерні для такої властивості живого

варіанти відповідей

саморегулювання

самовідтворення

самооновлення

перетворення енергії та обмін речовин

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест