Тематичне оцінювання з розділу Українські землі у складі Автро – Угорщини в другій половині ХІХ ст.

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 258 разів
12 запитань
Запитання 1

Метою розгортання кооперативного руху на західноукраїнських землях наприкінці ХІХ ст. було 

варіанти відповідей

створення великих колективних сільськогосподарських підприємств 

покращення соціально - економічного становища українського селянства 

формування єдиного всеукраїнського сільськогосподарського ринку 

сприяння еміграції українських селян до Північної Америки

Запитання 2

У якому регіоні України сформувалися перші українські політичні партії? 

варіанти відповідей

Східній Галичині         

Закарпатті   

Північній Буковині     

Наддніпрянщині 

Запитання 3

Ю. Бачинський у своїй книзі «Ukraina irredenta» вперше висловив

варіанти відповідей

ідею перетворення Австро-Угорщини на федерацію чотирьох країн – Австрії, Угорщини, Польщі та України.

переконаність у необхідності об’єднання східних і західних українців у власній незалежній державі.

пропозицію надання автономії Східній Галичині в межах федеративного Австро- Угорського Союзу.

ідею об’єднання Східної Галичини та Північної Буковини в окремий автономний коронний край.


Запитання 4

В якому році була утворена Українська національно – демократична партія 

варіанти відповідей

1861

1873

1890

1899

Запитання 5

У якому році у Львові було створено перший осередок товариства

« Просвіта» ? 

варіанти відповідей

1865

1868

1890

1892

Запитання 6

Якою цифрою на картосхемі позначено регіон, що в другій половині XIX – на початку XX ст. став одним із центрів нафтодобування в Україні ? 

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 7

Церковнослов’янська мова із домішками російських, польських та українських слів, якою у своїх публікаціях користувалися москвофіли, називалася

варіанти відповідей

«язичіє»

суржик  

кулішівка        

латинка

Запитання 8

Якими були причини аграрного перенаселення Західної України в другій половині ХІХ ст.?

варіанти відповідей

демографічний вибух і збереження великого землеволодіння

соціальне розшарування та зростання кількості робітників

скасування панщини та міграція селян із західноукраїнських земель 

поразка революції « Весни народів» 

Запитання 9

Результат діяльності народовців на західноукраїнських землях у другій половині ХІХ ст. —

варіанти відповідей

ліквідація селянського малоземелля та безземелля

заснування культурно-освітнього товариства «Просвіта»

поширення ідеї боротьби за соціальне визволення робітників і селян

створення першої самостійної організації — Братства тарасівців

Запитання 10

« Русь Галицька, Угорська, Києвска, Московська, Тобольська і .. під виглядом етнографіческим, лексикальним, літературним, обрядовим єсть одна та же самая Русь» - це точка зору :

варіанти відповідей

хлопоманів 

народовців 

радикалів     

москофілів 

Запитання 11

Завдання множинного характеру – із семи запропонованих відповідей лише три правильні.

Укажіть прізвища діячів національного відродження на західноукраїнських землях другої половини ХІХ ст.

варіанти відповідей

Д. Яворницький          

І. Франко    

М. Шашкевич   

М. Кропивницький     

Ю. Бачинський  

Ю. Федькович

І. Могильницький 

Запитання 12

Завдання множинного характеру – із семи запропонованих відповідей лише три правильні.

Що визначало економічні відносини в сільському господарстві західноукраїнських земель в ІІ половині XIX 

варіанти відповідей

Занепад сільського господарства, яке ґрунтувалося на праці закріпаченого селянства 

Боротьба навколо проблеми сервітутів ( використання лісів і пасовищ) 

Розвиток потужного цукробурякового виробництва 

Еміграція населення в країни Західної Європи та Америки, зумовлена нестачею землі 

Виникнення фінансово – кредитних і кооперативних установ, задля підтримки селянських господарств 

Зростання ролі краю як « європейської житниці» та відсутність великих поміщицьких земельних маєтків 

Створення потужної вугільно – металургії бази в Закарпатті 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест