Вкажіть українські землі, які не входили до складу Австрійської імперії наприкінці ХVIII - першій половині ХІХ століття :
«У тих землях, що одійшли до Австрії, нове правительство австрійське заходилося коло того, щоб поліпшити долю кріпаків українських, обмежити безмежну владу польських панів над ними».
Про які історичні події (чи явище) йдеться в уривку ?
Відзначте, який процес не був характерним для економічного розвитку українських земель у складі Австрійської імперії наприкін. ХVІІІ - 1 пол. ХІХ ст. ?
Вкажіть найчисельнішу верству українського населення в складі Австрійської імперії.
Право власності панів на ліси і пасовища, за користування якими селяни були зобов’язані платити – це ...
Діяльність «Товариства галицьких греко-католицьких священиків» і «Руської трійці» свідчила про ...
Яке віросповідання переважало в українського населення на території Східної Галичини та Закарпаття ?
Хто в цьрому списку є зайвим і не входив до складу "Руської трійці" ?
Вкажіть роки діяльності "Руської трійці".
У 30-40-х рр. ХІХ ст. центром українського національного руху в Галичині стало місто ...
Альманах «Русалка Дністровая» опубліковано в :
"Весна народів" стосується революційних подій ...
Визначте причини революції в Австрійській імперії.
Яка подія дала поштовх до створення Головної руської ради (ГРР) ?
Перша українська політична організація мала назву ...
Яка організація в ході революції 1848 - 1849 рр. в Австрійській імперії домагалася поділу Галичини на дві частини: східну — українську та західну — польську ?
Українське видавництво, яке виступало культурно - освітньою організацією, і видавало популярні книжки для народу, було створено ГУР. Воно мало назву ...
Друкованим органом ГРР стала перша газета українською мовою :
У якому році на західноукраїнських землях (Галичина, Буковина) було остаточно скасовано панщину ?
Лук’ян Кобилиця очолив селянське повстання на :
Головними досягненням революції 1848 - 1849 рр. в Австрійській імперії стали :
Головна Руська Рада припинила своє існування в :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома