Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника.

Додано: 3 грудня 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 28 разів
10 запитань
Запитання 1

На мал А1В1 ∥ А2В2∥ А3В3, А1А2=3 см ,А2А3=3 см ,В1В2=5 см .Знайти В2В3= ?

варіанти відповідей

3см

2см

5см

15см

Запитання 2

На мал А1В1 ∥ А2В2∥ А3В3,  А1А2=А2А3, А1А2 : В1В2 = 3:5, В2В3 - А2А 3 = 8 см, Знайдіть А1А2 , В2В3?

варіанти відповідей

3 ; 5

12; 20

4; 4

не можливо визначити

Запитання 3

Вставте пропущене слово :

Паралельні прямі. які перетинають дві дані прямі і відтинають на одній з них рівні відрізки, відтинають _________ відрізки і на другій прямій.

варіанти відповідей

паралельні

вертикальні

рівні

під кутом

Запитання 4

КL - середня лінія трикутника АВС. АВ = 14 см, Знайдіть КL.

варіанти відповідей

14 см

7 см

21 см

28 см

Запитання 5

Основа рівнобедренного трикутникка дорівнює 16 см . Знайти довжину відрізка, що сполучає середини бічних сторін трикутника.

варіанти відповідей

10 см

6 см

8 см

32 см

Запитання 6

Знайти периметр трикутника, якщо його середні лінії дорівнюють 6 см, 9 см, 10 см.

варіанти відповідей

50 см

25 см

12,5 см

75 см

Запитання 7

Дано трикутник ,периметр якого дорівнює 21 см. Знайдіть периметр трикутника, вершини якого є серединами сторін даного трикутника.

варіанти відповідей

10,5 см

7 см

42 см

Запитання 8

Сторони трикутника відносятся як 4:3:5. Знайдіть його сторони, якщо периметр трикутника, утвореного середними лініями даного трикутника, дорівнює 60 см.

варіанти відповідей

20 см,15 см, 25 см

12 см,9 см, 15 см

40 см,30 см,50 см

Запитання 9

Точка К - середина катета ВС рівнобедреного прямокутного трикутника АВС з гіпотенузою АВ = 20 см. Знайдіть відстань від точки К до гіпотенузи.

варіанти відповідей

10 см

40 см

5 см

Запитання 10

У рівнобедреному трикутнику АВС ( АВ=АС) точка М - точка перетину медіан.

Відомо, що АМ = 8 см. Знайдіть відстань від середини бічної сторони бічної сторони до основи трикутника.

варіанти відповідей

8 см

4 см

6 см

12 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест