Теорема косинусів та наслідки з неї

Додано: 3 жовтня 2023
Предмет: Геометрія, 9 клас
9 запитань
Запитання 1

Терема косинусів формулюється так:

варіанти відповідей

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

 Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Квадрат сторони прямокутного трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Запитання 2

Якщо відомо три сторони трикутника, то за теоремою косинусів можна знайти...

варіанти відповідей

тільки один з кутів трикутника

суму сторін трикутника

будь-який кут трикутника

тільки два кути трикутника

Запитання 3

Якщо в ΔABC AC - найбільша сторона і AC² < AB² + BC², то:

варіанти відповідей

ΔABC - прямокутний

ΔABC - тупокутний

ΔABC - гострокутний

неможливо визначити

Запитання 4

Вкажіть всі правильні формули

варіанти відповідей

sin(180-a)=sina

sin(180-a)=-sina

cos(180-a)=cosa

cos(180-a)=-cosa

Запитання 5

Вкажіть всі варіанти, де правильно записана теорема косинусів:

варіанти відповідей

AB2=BC2+AC2-2*AB*AC

AC2=BC2+AB2-2*AB*BC*cosB

BC2=AC2+AB2-2*AB*AC*cosA

BC2=AC2+AB2-2*AC*AB*cosC

Запитання 6

Знайти невідому сторону АВ

варіанти відповідей

 √48

6

√112

12

Запитання 7

2. Яким є трикутник зі сторонами а, b, с, де а - його найбільша сторона, якщо а2 > b2+с2 ?

варіанти відповідей

гострокутним

прямокутним

тупокутним

не є трикутником

Запитання 8

4. Яким є трикутник зі сторонами а, b, с, де с - його найбільша сторона, якщо с2 = b2 + а2 ?

варіанти відповідей

гострокутним

прямокутним

тупокутним

не є трикутником

Запитання 9

5. Знайдіть невідому сторону ⊿АВС, якщо АВ = 5 см, ВС = 8 см, ∠В = 60о .


( cos 600 = ½)

варіанти відповідей

7 см

49 см

9 см

81 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест