Теорема косинусів та наслідки з неї

Додано: 10 грудня 2020
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 305 разів
9 запитань
Запитання 1

Визначити вид трикутника зі сторонами 25 см; 20см; 15см

варіанти відповідей

гострокутний

тупокутний

прямокутний

визначити неможливо

Запитання 2

Чи можуть два кути трикутника мати від`ємні косинуси?

варіанти відповідей

так

ні

визначити неможливо

Запитання 3

Сторони паралелограма дорівнюють 7 см і 9 см, а одна з діагоналей - 6 см. Тоді друга діагональ дорівнює:

варіанти відповідей

5√2 см

3√5 см

4√14 см

10√2 см

Запитання 4

Терема косинусів формулюється так:

варіанти відповідей

 Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без добутку цих сторін на косинус кута між ними.

 Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

 Квадрат сторони прямокутного трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Запитання 5

Якщо відомо три сторони трикутника, то за теоремою косинусів можна знайти...

варіанти відповідей


тільки один з кутів трикутника

будь-який кут трикутника

 суму сторін трикутника

 тільки два кути трикутника

Запитання 6

Якщо в ΔABC AC - найбільша сторона і AC² < AB² + BC², то:

варіанти відповідей

 ΔABC - прямокутний

 ΔABC - гострокутний

 ΔABC - тупокутний

неможливо визначити

Запитання 7

Знайти сторону ВС ΔАВС, якщо АВ=10 см,АС=6 см, ∠А=120⁰.

варіанти відповідей

14 см

√76 см

2√19 см

76 см

Запитання 8

Визначте вид трикутника, сторони якого дорівнюють: 4 см, 5 см і 6 см.

варіанти відповідей

гострокутний

тупокутний

прямокутний

визначити неможливо

Запитання 9

Оберіть правильні варіанти запису теореми косинусів

варіанти відповідей

b2=a2-c2-2abcosB

c2=b2+a2-2abcosC

a2=b2-2bccosA+c2

b2=a2+c2-2accosA

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест