Теорема косинусів (теорія)

Додано: 20 грудня 2021
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 210 разів
12 запитань
Запитання 1

Теорема косинусів справджується ...

варіанти відповідей

тільки для прямокутного трикутника

тільки для гострокутного трикутника

тільки для правильного трикутника

для будь-якого трикутника

Запитання 2

Вказати теорему косинусів:

варіанти відповідей

а2 =в2 + с2 + 2вс∙соs А

а2 =в2+ с2 - вс∙соs А

а2 =в2 + с2 - 2вс∙соs А

Запитання 3

Між сторонами а і с знаходиться кут..

варіанти відповідей

α

β

φ

ω

ψ

Запитання 4

Навпроти кута α знаходиться сторона...

варіанти відповідей

АС

ВС

ВА

Запитання 5

Навпроти кута β знаходиться сторона...

варіанти відповідей

b

c

a

d

Запитання 6

Обчислити х

варіанти відповідей

13

√13

53

√53

Запитання 7

Чи можна знайти косинус кута β, знаючи три сторони трикутника?

варіанти відповідей

так

ні

не завжди

Запитання 8

У трикутнику проти більшої сторони лежить...

варіанти відповідей

менший кут

більший кут

більша сторона

менша сторона

неможливо визначити

Запитання 9

який вид має трикутник зі сторонами a, b і c, де a — довжина його найбільшої сторони, якщо: a2 = b2 + c2

варіанти відповідей

гострокутний

прямокутний

тупокутний

можливі різні варіанти

Запитання 10

оберіть теорему косинусів

варіанти відповідей
Запитання 11

Якщо відомо три сторони трикутника, то за теоремою косинусів можна знайти...

варіанти відповідей

тільки один з кутів трикутника

радіус описаного кола навколо трикутника

всі три кути трикутника

радіус вписаного кола в трикутник

Запитання 12

Терема косинусів формулюється так:

варіанти відповідей

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвоєного добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без добутку цих сторін на косинус кута між ними.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест