Безпека життєдіяльності вивчає
Безпека – це:
Небезпека – це
Безпека життєдіяльності – це
Що є нехарактерним для визначення категорії життя?
Безпека людини прямо пропорційна індексу розвитку країни: чим
багатша країна, тим більше захищена людина. Що віднесете ви до другорядного, яке мало вплине на створення безпечних умов життя:
У класифікації небезпек за наслідками не виділяють:
Класифікація та систематизація явищ, процесів, що здатні завдавати шкоди
для здоров’я людини називається:
Виявлення типу небезпеки та її характеристик, необхідних для розробки заходів щодо її запобігання та ліквідації наслідків називається:
Перелік назв, термінів, явищ, що здатні завдавати шкоди систематизованих за певними ознаками називається:
До першої (катастрофічної) категорії небезпек відносять:
Прийнятий рівень ризику у світовій практиці становить
Будь-який....... при певних умовах можуть створювати небезпеку для
людини чи довкілля(підставити пропущені слова)
Безпека життєдіяльності – це наука про
Шкірний аналізатор складається з відчуттів:
Людині притаманні такі види поведінки:
Періодично повторювані зміни характеру та інтенсивності біологічних процесів та явищ в живих організмах – це:
Сукупність взаємодіючих утворень периферичної і центральної нервової системи, які здійснюють сприймання та аналіз інформації про явища, що відбуваються як у навколишньому середовищі, так і всередині самого організму – це:
У сучасній фізіології, враховуючи анатомічну єдність і спільність функцій, розрізняють:
Здатність мозку відображати об'єктивну дійсність у формі відчуттів,
уявлень, думок та інших суб'єктивних образів об'єктивного світу – це:
В системі взаємодії людини з об'єктами навколишнього середовища
головними або домінуючими при виявленні небезпеки виступають такі
аналізатори:
Дії, вчинки, які успадковуються людиною – це:
Сталі душевні якості, що утворюються у процесі життєдіяльності людини і характеризують її здатність відповідати на певні дії адекватними психічними діями – це:
Дії, які склалися і застосовуються у навчанні до автоматизму або шляхом
спроб і помилок, або шляхом тренувань – це:
Стереотипи поведінки, набуті людиною у постійних умовах зовнішнього середовища, які формувалися в процесі всієї попередньої історії розвитку і передаються у спадковість – це:
Відображення порівняно тривалих душевних переживань, що впливають на життєдіяльність людини – це:
Найвищий рівень психічного відображення дійсності та взаємодії людини з навколишнім світом, що характеризує її духовну активність у конкретних історичних умовах – це:
Комплекс процесів, що відбуваються в центральній нервовій системі і забезпечують нагромадження, зберігання та пригадування або актуалізацію того, що збереглося – це:
Емоції бувають:
Тривалість привертання уваги до одного й того самого об'єкта або завдання – це:
Емоційна реакція, яка має особливо інтенсивний характер і змушує людину частково втрачати контроль над собою, кричати або робити незапрограмовані чи непродумані вчинки, називається:
Здатність людини одночасно концентрувати увагу на декількох об'єктах, що дає можливість виконувати одразу декілька дій – це:
Вольовими якостями є:
Сукупність найбільш стійких психічних рис особистості людини, які
виявляються у її вчинках та діях – це:
На розвиток і якість пам’яті впливають:
За Е. Маслоу існують рівні потреб людини:
Індивідуальна особливість психіки людини, в основі якої лежить
відповідний тип нервової системи – це:
Потреби поділяються на:
До чинників, які підвищують індивідуальну ймовірність наразитись на небезпеку відносять:
Фаза, що триває до 1-2 років, надії швидкого відновлення того, що було, ще не реалізовані – це фаза:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома