ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ

Додано: 17 березня
Предмет: Технології, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Що становлять об’єкти маркетингу?

варіанти відповідей

Товари та послуги

  

Фірми, місця (будівельні майданчики, дачні ділянки, курортно-санаторні місцевості).

  

Люди та ідеї.

  

Транспорт.

Запитання 2

Що означає поняття «маркетинг»?

варіанти відповідей

Спосіб найефективнішого використання ресурсів країни.

  

Спосіб поліпшення якості товарів і послуг національних виробників.

  

Заходи маркетингу в національному масштабі, спрямовані на підвищення рівня життя людини та суспільства.

 

Виявлення існуючих та потенційних бажань і попиту на товари та послуги.

Запитання 3

Які функції виконує маркетинг?

варіанти відповідей

Маркетингові дослідження, виробництво товарів, збут, реклама.

  

Дослідження ринку, виробництво товарів, реклама, доведення товару до споживача.

  

Маркетингові дослідження, розроблення і планування асортименту, збут і розподіл, реклама і стимулювання збуту.

  

Розподіл, збут, планування асортименту, реклама.

Запитання 4

Що становить мету маркетингових досліджень?

варіанти відповідей

Виявлення проблеми.

  

Виявлення реакції ринку на товар-новинку.

  

З’ясування виявленої взаємозалежності двох явищ.

  Виявлення конкурентів.

Запитання 5

Як називають сукупність споживачів, що однаково реагують на один і той самий пропонований продукт та комплекс маркетингу?

варіанти відповідей

Клієнти фірми

  

Потенційні споживачі

 

 Ринок проникнення

  Цільовий ринок

Запитання 6

Завдання маркетингу і полягає утому, щоб

варіанти відповідей

виявити потреби, які існують, встановити фактори, які впливають на їх формування, провести аналіз та визначити, як дані потреби будуть розвиватися у майбутньому.

суспільна або основна потреба в матеріальних благах і цінностях, у засобах виробництва і предметах споживання, забезпечена купівельною спроможністю, тобто грошовими засобами покупців

Запитання 7

Які терміни пов'язані з людиною?

варіанти відповідей

Нестаток, потреби, запити, попит

Товар, споживча цінність, задоволеність споживача

Обмін, угода, ринок, ринок продавця, ринок покупця

Запитання 8

Виробнича функція - це


варіанти відповідей

призначена для формування та реалізації інноваційного складника у товарній політиці підприємства через розробку і підтримку програм створення нових товарів і вдосконалення наявних

систематичний цілеспрямований вплив на маркетингову діяльність через планування, організацію, мотивацію і контроль для досягнення маркетингових цілей підприємства

Запитання 9

Функція управління - це


варіанти відповідей

призначена для формування та реалізації інноваційного складника у товарній політиці підприємства через розробку і підтримку програм створення нових товарів і вдосконалення наявних

систематичний цілеспрямований вплив на маркетингову діяльність через планування, організацію, мотивацію і контроль для досягнення маркетингових цілей підприємства

спрямована на створення ефективної збутової мережі для підтримування конкурентоспроможної пропозиції підприємства та реалізовування її з найбільшою вигодою для підприємства

Запитання 10

Стратегічний маркетинг- це

варіанти відповідей

застосовується, коли діяльність підприємства націлена на створення нового товару або вдосконалення того, що випускається.

це маркетинг, що розробляє і реалізує генеральну програму дій підприємства на період більш 5 років; його мета - ефективне розміщення ресурсів підприємства для досягнення цільового ринку.

виробник проводить розмежування між сегментами ринку, обирає із них один або декілька, розробляє товар та комплекс маркетингу в розрахунку на кожний із вибраних сегментів

Запитання 11

Потреби - це


варіанти відповідей

нестаток, який приймає специфічну форму згідно з культурним рівнем та особливостями особистості

підкріплюється купівельною спроможністю конкретного споживача

почуття нестачі чого-небудь, яке відчуває кожна людина

Запитання 12

Задоволеність споживача - це


варіанти відповідей

ступінь збігу властивостей товару, суб’єктивно сприйманих клієнтом, з чеканнями, пов’язаними з цим товаром

оцінне судження покупця про здатності товару задовольнити його потреби; визначається як різниця між загальною цінністю продукту і його загальними витратами

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест