Комплексний контрольний тест з навчальної дисципліни
«Теорія та методика позашкільної освіти»
(ОПП «Початкова освіта. Позашкільна освіта» за ОС «магістр»;
авт. проф. каф. заг. педагогіки, дошкільної, поч. та спеціальної освіти Біла О.О.)
Метою вивчення курсу є оволодіння майбутніми педагогами теорією та методикою організації й проведення
Поняття «позаурочна» і «позашкільна» робота можна розглядати як...
Позаурочна робота, зазвичай, складається з
Поняття «позанавчальна діяльність», за висновками Л. Заремби, характеризує «систему занять і спілкування учнів поза уроками з елементами навчальної діяльності, яка організовується після уроків і спрямована на виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальних інтересів і оволодіння культурою розумової праці». Згідно такої інтерпретації ...
У сучасному педагогічному словнику зазначається, що позакласна робота в школі організується і проводиться...
Поняття «позакласна робота» М. Фіцула розкриває як здійснення ...
Поняття «позашкільна робота» М. Фіцула розкриває як здійснення ...
Позаурочна робота спрямована на ...
До специфічних особливостей позаурочної роботи не відноситься ...
Метою позаурочної роботи є створення умов для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дітей та учнівської молоді, задоволення їхніх освітніх потреб та підготовка їх до майбутнього життя у...
До специфічних завдань позаурочної роботи серед визначених не належить ...
Національна доктрина розвитку освіти не передбачає ...
Заклади позашкільної освіти – це ...
До закладів позашкільної освіти не належать...
До основних завдань функціонування закладів позашкільної освіти не належать ...
Комплексні заклади позашкільної освіти забезпечують ...
Профільні заклади позашкільної освіти забезпечують ...
Палаци та будинки дитячої творчості організовують роботу ...
Центри і станції юних техніків організовують роботу ...
Тривалість 1 заняття (уроку) в закладі позашкільної освіти визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для вихованців віком від 5 до 6 років ...
Тривалість одного заняття (уроку) в закладі позашкільної освіти визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для вихованців віком від 6 до 7 років ...
Тривалість одного заняття (уроку) в закладі позашкільної освіти визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для учнів і слухачів старшого віку ...
До групи вимог щодо діяльності закладів позашкільної освіти не належить ...
Школа як центр усієї позакласної виховної й освітньої роботи, що здійснюється у мікрорайоні, підтримує зв’язки із закладами позашкільної освіти міста з метою...
Позначте вірну назву загальнодидактичного принципу організації позашкільної роботи, якщо йдеться про «вивчення системи важливих наукових положень і використання у навчанні методів, близьких до тих, якими послуговується певна наука; розкриття причинно-наслідкових зв'язків явищ, процесів, подій; проникнення в сутність явищ і подій; демонстрацію могутності досягнень людських знань і науки та ознайомлення з методами науки, пізнання; розкриття історії розвитку науки, боротьби тенденцій; орієнтацію на міждисциплінарні наукові зв'язки»
Позначте вірну назву загальнодидактичного принципу організації позашкільної роботи, якщо йдеться про «системність у роботі педагога (опору на пройдене при вивченні нового матеріалу, розгляд нового матеріалу частинами, фіксування уваги учнів на вузлових питаннях, продумування системи занять (уроків), здійснення міжпредметних зв'язків), а також системність у роботі учнів (систематичне відвідування закладу позашкільної освіти, виконання домашніх завдань, систематичне повторення навчального матеріалу)
Позначте вірну назву загальнодидактичного принципу організації позашкільної роботи, якщо йдеться про «врахування рівня розвитку учнів; індивідуальних, вікових особливостей; дотримання правил: від простого — до складного, від відомого — до невідомого; сприймання і розуміння дітьми пояснювального матеріалу; звернення до найвищої межі можливостей учнів з метою постійного підвищення цих можливостей
Позначте вірну назву загальнодидактичного принципу організації позашкільної роботи, якщо йдеться про «об'єктивні зв'язки між наукою і виробництвом, теорією і практикою; використання на заняттях (уроках) життєвого досвіду учнів; застосування набутих знань у практичній діяльності; розкриття практичної значимості знань; використання в процесі навчання краєзнавчого матеріалу; безпосередню участь школярів у громадському житті»
Позначте вірну назву загальнодидактичного принципу організації позашкільної роботи, якщо йдеться про «осмислений і творчий підхід до опанування учнями знань; розуміння мети і завдань навчального предмета, значення його для вирішення життєвих проблем, для перспектив учня; використання у процесі навчання мисленнєвих операцій (аналізу, синтезу, узагальнення, індукції, дедукції); позитивні емоції; позитивні мотиви навчання;раціональні прийоми роботи на занятті (уроці); критичний підхід у процесі викладання матеріалу та його засвоєння; належний контроль і самоконтроль»
Позначте вірну назву загальнодидактичного принципу організації позашкільної роботи, якщо йдеться про «безпосереднє сприймання змісту навчального матеріалу, відображеного в наочності»
Якщо в умовах закладу позашкільної освіти учні можуть вільно обирати профіль занять за інтересами, то йдеться про дотримання такого специфічного принципу, як..
Якщо в умовах закладу позашкільної освіти відбувається дотримання відповідності змісту роботи гуртків, клубів та інших форм діяльності потребам розбудови української держави, то йдеться про такий специфічний принцип, як...
Якщо в умовах закладу позашкільної освіти прицільну увагу звертають на бажання та пропозиції дітей і молоді, щоб кожен з них виконував цікаву для себе роботу, то йдеться про такий специфічний принцип, як...
Гуртки, студії, клуби за інтересами, екскурсії, обговорення радіо- і телепередач відносяться до ...
Конкурси, фестивалі, тематичні вечори, вечори запитань і відповідей, ранки, конференції тощо відносяться до ...
Самостійне виготовлення проекту, підготовка та презентація науково-технічного повідомлення відносяться до ...
Якщо в умовах гуртку художньо-технічної творчості учні займаються авіамоделюванням, ракетно-космічним моделюванням, авто- і судомоделюванням, то йдеться про ...
Якщо на базі майстерень створюються гуртки зі столярної, слюсарної і токарської справи, електро- і радіотехнічні, з конструювання й пошиття одягу, то йдеться про ...
Якщо в умовах гуртку художньо-технічної творчості учні молодшого шкільного віку працюють із папером, картоном, соломкою й іншим природним матеріалом, виконуючи нескладні вироби, моделі машин і механізмів, іграшки, то йдеться про ...
Якщо в умовах гуртку художньо-технічної творчості учні займаються художньою обробкою деревини, металу, лози, глини, макраме, в'язанням, вишивкою, виготовленням іграшок із тканини, хутра, роботою зі шкірою, клаптиковою пластикою, то йдеться про ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома