У лотереї 10 виграшних квитків і 240 квитків без виграшу. Яка ймовірність виграти в цю лотерею, купивши один квиток?
З шухляди, у якій лежить 8 червоних, 3 сині та 20 зелених олівців, навмання вйняли один олівець. Яка ймовірність того, що це не зелений олівець?
Тричі кидають гральний кубик. Яка ймовірність того, що тричі випаде "4"?
У конверті серед 100 карток є потрібнаа картка.З конверта навмання витягують 10 карток. Яка ймовірність того,що серед вибрних карток є потрібна?
Гральний кубик кидається один раз. Яка ймовірність того, що випаде менше 4 очок
В коробці 70 чорних,20 білих, а решта блакитних кульок. Скільки блакитних кульок у коробці, якщо ймовірність витягнути блакитну кульку становить 2/5?
У магазині є 1000 батарійок, з них 4 - браковані. Яка йовірность того, що куплена батарейка виявиться небракованною?
Визначити, яка з наведених подій є вірогідною.
Яка ймовірність того, що навмання назване натуральне число є від`ємним?
За статистичними даними ремонтній майстерні в середньому на 20 зупинок токарного станка приходяться: 10 — для заміни різця; 3 — через несправності привода; 2 — через несвоєчасну подачу заготовок. Останні зупинки відбуваються за інших причин. Знайти ймовірність зупинки станка за інших причин.
У класі сидять m дівчат і n хлопців. Один ХЛОПЕЦЬ піднімає руку і виходить із класу. Після цього вчитель навмання викликає учня до дошки. Яка ймовірність того, що до дошки вийде ДІВЧИНА?
У класі сидять m дівчат і n хлопців. Один ДІВЧИНА піднімає руку і виходить із класу. Після цього вчитель навмання викликає учня до дошки. Яка ймовірність того, що до дошки вийде ДІВЧИНА?
Яка ймовірність того, що навмання назване парне число ділиться на 2 націло?
Із цілих чисел від 1 до 30 вибрали одне. Яка ймовірність того, що воно виявиться дільником числа 30?
Подія, яка за даних умов ніколи не відбудеться, називається
Подія, яка за одних і тих самих умов може відбутися, а може й не відбутися, називається
Вкажіть найважливіші поняття в теорії ймовірностей
Події бувають
Які з подій є випадковими?
Знайдіть ймовірність події: після 30 квітня настане 1 травня.
З натуральних чисел від 1 до 24 учень навмання називає одне. Яка ймовірність того, що це число є дільником числа 24?
Які із запропонованих подій є вірогідними?
У коробці лежать 5 червоних, 3 жовтих і 2 зелених олівці. Навмання вибираємо один з них. Яка ймовірність того, що він виявиться не жовтим?
У коробці 6 новорічних кульок жовтого кольору, кілька червоного. Відомо, що ймовірність витягнути з коробки навмання кульку жовтого кольору дорівнює 0,5. Скільки в коробці кульок червоного кольору ?
Тестове питання містить 5 варіантів відповіді, з яких тільки одна правильна. Яка імовірність вгадати правильну відповідь?
Із 24 цукерок, що лежать у коробці, 18 були шоколадними, а решта - карамельками. Яка ймовірність того, що навмання витягнута цукерка буде карамелькою?
Які з подій є випадковими?
Підкидають дві монети. Яка імовірність того, що випадуть два герба?
У коробці лежать кульки, з яких 20 - чорні, а решта - білі. Скільки в коробці білих кульок, якщо імовірність того, що вибрана навмання кулька виявиться білою, становить 7/12?
У пеналі лежить 10 синіх ручок, кілька чорних і кілька зелених. Відомо, що ймовірність навмання витягнути із пеналу чорну ручку дорівнює 0,2, а зелену - 0,3. Скільки в пеналі чорних ручок?
У шухляді лежать лише олівці та ручки.Відомо, що олівців на 12 менше,ніж ручок. Скільки олівців лежить у шухляді, якщо ймовірність вибрати навмвння із шухляди одну ручку дорівнює 5/8?
Яка ймовірність того, що під час кидання грального кубика випаде непарне число очок?
У саду росте 40 дерев ⅗ з яких вишні. Знайти ймовірність того, що навмання вибране дерево - вишня?
В урні лежать 3 чорні, 2 червоні, 5 зелених і 6 синіх кульок. Із неї навмання виймають одну кульку. Яка ймовірність того, що вона не синя?
3 28 кісток доміно навмання виймають одну. Яка ймовірність того, що:
1) сума цифр на ній більша ніж 9;
2) обидві цифри на ній непарні?
У класі 26 учні. Навмання вибирають одного . Яка ймовірність того, що це хлопччик, якщо хлопців у класі 14?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома