В кармані у Маші було чотири цукерки — «Грильяж», «Білочка», «Корівка» и «Ласточка», а також ключі від квартири. Виймаючи ключі, Маша випадково витягне цукерку. Знайдіть ймовірність того, що це буде «Грильяж».
На екзамен винесено 60 питань, Андрій не вивчив 3 з них. Знайдіть ймовірність того, що йому випаде вивчений білет.
У середньому із 1400 садових насосів, що надійшли у продаж, 7 підтікають. Знайдіть ймовірність того, що один випадково вибраний для контролю насос не підтікає. (відповідь округліть до тисячних)
Фабрика випускає сумки. В середньому 8 сумок з 100 мають приховані дефекти. Знайдіть вірогідність того, що куплена сумка виявиться без дефектів.
У деякому місті з 5000 немовлят, що з'явилися на світ, 2512 хлопчики. Знайдіть частоту народження дівчаток в цьому місті. Результат округлите до тисячних.
У класі 26 учнів, серед них двоє друзів — Андрій та Сергій. Учнів випадково розбивають на 2 рівні групи. Знайдіть ймовірність того, що Андрій та Сергій опиняться в одній групі.
У фірмі таксі є 50 легкових автомобілів; 27 їх чорного кольору з жовтими написами на бортах, інші—жовтого кольору з чорними написами. Знайдіть ймовірність, що на випадковий виклик приїде машина жовтого кольору з чорними написами.
У групі туристів 30 людей. Їх гелікоптером у кілька прийомів закидають у важкодоступний район по 6 осіб за рейс. Порядок, у якому гелікоптер перевозить туристів, випадковий. Знайдіть ймовірність того, що турист П. полетить першим рейсом гелікоптеру.
Імовірність того, що новий DVD-програвач протягом року надійде у гарантійний ремонт, дорівнює 0,045. У деякому місті з 1000 проданих DVD-програвачів протягом року до гарантійної майстерні надійшла 51 штука. На скільки відрізняється частота події «гарантійний ремонт» від його ймовірності у цьому місті?
Механічний годинник з дванадцятигодинним циферблатом у якийсь момент зламався і перестав йти. Знайдіть ймовірність того, що годинникова стрілка зупинилася, досягнувши позначки 10, але не дійшовши позначки 1.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома