... закон (начало) термодинаміки у формулюванні ... звучить так:
неможливим є процес, єдиний результат якого − передача енергії у формі теплоти від ... нагрітого тіла до ... нагрітого.
У ... р. В.Томсон (Кельвін) дав таке формулювання ... закону (начала) термодинаміки:
неможливим є періодичний процес, єдиний результат якого - виконання тілом механічної роботи за рахунок зменшення його ... енергії.
Будь-який тепловий двигун складається з таких основних частин:
... η двигуна − фізична величина, яка характеризує економічність теплового двигуна і дорівнює відношенню роботи, виконуваної двигуном за цикл, до кількості теплоти, одержуваної від нагрівника:
η = A / Q₁
η = (Q₁ -Q₂) / Q₁; Q₁ = q ⋅ m
ККД теплового двигуна завжди менший від ... .
Ідеальний тепловий двигун, який у ... р. запропонував ..., складається з двох ... і двох ... процесів і має ККД:
η = (Tн - Tх) / Tн.
... закон (начало термодинаміки) у формулюванні ... :
будь-яка реальна теплова машина, яка працює з ..., який має температуру Тн, і ..., який має температуру Тх, не може мати ККД, який перевищує ККД ідеальної теплової машини.
... ККД теплового двигуна не може перевищувати ...%.
У сучасному світі широко використовуються теплові двигуни:
Дизельний двигун будовою схожий на карбюраторний і теж має цикли:
Пристрій циклічної дії, який підтримує в холодильній камері температуру нижчу, ніж температура довкілля − це ...; робочим тілом у ньому є ... .
Холодильний пристрій складається з елементів:
Для збільшення ККД ідеального теплового двигуна потрібно ... .
Виберіть, із яких частин складається тепловий двигун:
Вкажіть теплові двигуни зображені на малюнках:
Чому на підводних човнах під час плавання на великій глибині не використовують теплові двигуни? Тому що для роботи теплового двигуна потрібно багато … .
Теплова машина одержала від нагрівника кількість теплоти 500к Дж, а передала холодильнику 380кДж. Визначити ККД теплової машини.
Визначте темпратуру нагрівника , якщо ККД теплової машини 30%, а температура холодильника 280 К.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома