Тест №10

Додано: 9 грудня
Предмет: Українська мова, 11 клас
23 запитання
Запитання 1

Виберіть правильний варіант написання дати

варіанти відповідей

24.02.2022 року, 24 лютого 2022 року, 24.02.2022 р

24 лютого 2022 року, 24.2.22, 240222 р

24 лютого 2022 року, 24.02.2022, 2022.02.24

Запитання 2

 Жіночі імена по батькові утворюються

варіанти відповідей

за допомогою суфіксів –овна, -йовна

за допомогою суфіксів –евна, -євна

за допомогою суфіксів –івна, -ївна

за допомогою суфіксів –ивна, -івна

Запитання 3

Виберіть правильний варіант словосполучень

варіанти відповідей

задача підприємства, ціль роботи, будь-яке питання, товари на продажу

завдання підприємств, мета роботи, будь-яке питання, товари на продаж

завдання підприємства, мета роботи, любе питання, товари на продаж

завдання підприємства, мета роботи, любе питання, товари на продажу

Запитання 4

Виберіть правильний варіант словосполучень

варіанти відповідей

економічна криза, завідувач сектору економіки, наступне питання, три примірники документа

економічний кризис, завідуючий сектором економіки, слідуюче питання, три екземпляри документа

економічна криза, завідуючий сектором економіки, наступне питання, три примірники документа

економічна криза, завідуючий сектору економіки, наступне питання, три примірника документу

Запитання 5

Відомості в автобіографії подаються у

варіанти відповідей

Будь-якій послідовності

Хронологічній послідовності

послідовності, яку визначає сама особа

послідовності, визначеній працедавцем

Запитання 6

Загальна кількість реквізитів документів згідно з ДСТУ:

варіанти відповідей

30

31

32

33

Запитання 7

Чистота, багатство, логічність, точність, правильність, доступність, впливовість, доречність, виразність – це ознаки:

варіанти відповідей

норм літературної мови 

стилів літературної мови

культури мови (мовлення)

мовного законодавства України

Запитання 8

Лінгвоцид − це:

варіанти відповідей

різновид демократичної мовної політики 

різновид жорсткої мовної політики

різновид української мовної політики

різновид сучасного мовного виховання

Запитання 9

У сучасній українській літературній мові розрізняють такі норми:

варіанти відповідей

акцентуаційні, орфоепічні, графічні, орфографічні, словотвірні, морфологічні, лексичні, синтаксичні, пунктуаційні, стилістичні

ажіотажні, орфоепічні, графічні, орфографічні, словникові, морфологічні, лексичні, синтаксичні, пунктуаційні, стилістичні

акцентуаційні, орфоепічні, графологічні, орфографічні, словотвірні, морфологічні, лексичні, синтаксичні, пунктуаційні, перекладні

акцентуаційні, орфоепічні, графічні, омографічні, словомовні, морфологічні, лексичні, синтаксичні, пунктуаційні, моральні

Запитання 10

 Мова виконує такі функції:

варіанти відповідей

мислетвірну, комунікативну, світоглядну, ідентифікаційну, експортну, волюнтативну, історико-культурну, номінативну, естетичну, магічно-містичну

біологічну, комунікативну, світоглядну, ідентифікаційну, експресивну, волюнтативну, історико-культурну, номінативну, естетичну, магічно-містичну 

мислетвірну, комунікативну, світоглядну, ідентифікаційну, експресивну, волюнтативну, історико-культурну, номінативну, естетичну, магічно-містичну

мислетвірну, комунікативну, світоглядну, ідентифікаційну, економічну, волюнтативну, історико-культурну, номінативну, естетичну, магічно-містичну 

Запитання 11

Поняття «суржик» означає:

варіанти відповідей

абсолютне вільне мовцем володіння зовнішнім і внутрішнім мовленням 

змішування системи двох або кількох мов, що веде до неграмотного мовлення  

абсолютне вільне й грамотне володіння мовцем двома або кількома мовами 

абсолютно вільне й грамотне володіння мовцем усним і писемним мовленням

Запитання 12

 До головних чинників успішного збереження й розвитку людських мов належать:

варіанти відповідей

усне спілкування, білінгвізм, законодавче невтручання у мовні відносини в країні, використання мови для індивідуальних потреб мовців

розвиток писемності, монолінгвізм, законодавче врегулювання мовних відносин у державі, використання мови для внутрішніх потреб держави

мовне виховання, мовна освіта й самоосвіта, державне піклування та мовне планування, використання мови в усіх ділянках суспільного життя

мовне виховання, мовна освіта, державне невтручання у мовні відносини в країні, використання мови в економічній та політичній сферах життя 

Запитання 13

Комунікативна грамотність – це:

варіанти відповідей

володіння акцентуаційними та орфоепічними нормами розмовного стилю

володіння лексичними та синтаксичними нормами писемного стилю

вміння швидко читати наукові тексти і грамотно складати ділові папери

володіння технікою нормативного, ефективного і ввічливого спілкування

Запитання 14

Оберіть три вимоги щодо укладання документів:

варіанти відповідей

правові

лінгвістичні

технічні

психологічні

стилістичні

установчі

стандартизовані

Запитання 15

⦁ Трьома основними напрямами удосконалення документації є:


варіанти відповідей

⦁ уніфікація

⦁ стандартизація

⦁ юридична сила

⦁ кодифікація

⦁ регламентація

⦁ компетенція

⦁ гармонізація

Запитання 16

⦁ Оберіть три основні реквізити, які надають документові юридичної чинності

варіанти відповідей

⦁ назва документа і авторство 

⦁ відмітка бухгалтера


⦁ відмітка про надходження документа

⦁ печатка і гриф затвердження

⦁ дата і підпис

⦁ реєстраційний номер

⦁ наявність електронної і паперової форми документа

Запитання 17

⦁ Оберіть три технічні вимоги щодо укладання документів:

варіанти відповідей

⦁ дотримання стилістичних норм

⦁ формат паперу А4 та А5


⦁ використання правил граматики

⦁ логічний зв’язок усіх компонентів документа

⦁ рубрикація тексту документів та поділ на абзаци

⦁ шрифт, кегль та міжрядковий інтервал у тексті документа

⦁ використання відповідних мовних конструкцій

Запитання 18

⦁ Оберіть три правильні відповіді. За строками виконання документи є:


варіанти відповідей

⦁ звичайні безстрокові

⦁ термінові


⦁ дуже термінові

⦁ таємні

⦁ для службового користування

⦁ стандартні 

⦁ індивідуальні

Запитання 19

⦁ Установіть відповідність:

1) Виступ

2)Повідомлення

3)Доповідь

4)Промова



А) форма публічного виступу, яка порушує проблеми, що потребують розв'язання


Б) заздалегідь підготовлений публічний виступ на певну актуальну тему, звернений до широкого загалу


В) публічне виголошення промови з одного чи декількох питань 


Г) невеликий публічний виступ з певної теми

стаття, у якій проаналізовано важливу наукову тему


варіанти відповідей

1-Г 2-А 3-Б 4-В

1-Б 2-А 3-Г 4-В

1-В 2-Г 3-А 4-Б

1-В 2-Г 3-Б 4-А

Запитання 20

⦁ Установіть відповідність:


1)Обговорення питання (проблеми)

2)Орієнтація в ситуації і встановлення контакту, тобто початок спілкування

3)Ретельна підготовка до спілкування

4)Прийняття рішення


А) складання плану майбутнього акту спілкування; збирання матеріалів з предмета спілкування та їх систематизація


Б)створення доброзичливої атмосфери спілкування, демонстрація поваги й уваги до співрозмовника


В)лаконічне й дохідливе викладання інформації; уважне вислуховування співрозмовника і намагання адекватно сприймати те, про що він говорить


Г)пропонування кількох варіантів вирішення проблеми; наявність аргументів співрозмовника щодо можливого рішення

критика пропозицій та питань співрозмовника, пропонування власних думок, письмова фіксація висловленого

варіанти відповідей

1-Б 2-А 3-Г 4-В

1-В 2-Б 3-А 4-Г

1-А 2-В 3-Б 4-Г

1-В 2-Б 3-Г 4-А

Запитання 21

⦁ Установіть відповідність:


1)Різнобічний вплив на думки і почуття людей за допомогою художніх образів

2)Повідомлення про результати наукових досліджень, систематизація знань

3)Регулювання офіційно-ділових стосунків

4)Обговорення, відстоювання і пропаганда важливих суспільно-політичних ідей


А) офіційно-діловий стиль

Б)публіцистичний стиль та конфесійний

В)художній стиль

Г)науковий стиль


варіанти відповідей

1-В 2-Г 3-А 4- Б

1-Г 2-В 3-А 4-Б

1-Б 2-А 3-Б 4-Г

1-В 2-Г 3-Б 4-А

Запитання 22

⦁ Установіть відповідність:

1)Привабливість

2)Компетентність

3)Знання і повага аудиторії

4) Комунікабельність


А)визначає рівень знань і умінь комунікатора, наскільки добре і грамотно він розбирається в обговорюваних питаннях (у комунікатора може бути високий, середній і низький рівні компетентності)

Б)фактор, що визначає рівень зацікавленості в повідомленні, наскільки високим відчуття симпатії до аудиторії має комунікатор до спілкування, чи викликає довіру

В)визначає, наскільки добре комунікатор знає особливості аудиторії, рівень її домагань, потреб і захоплень

Г)уміння вести плідну розмову, приємно спілкуватися, розташовувати до себе співрозмовника, створювати доброзичливу атмосферу взаємодії

уміння дискутувати на обрану тематику, висловлювати категоричні думки, розгортаючи таким чином конфлікт у спілкуванні

варіанти відповідей

1-Б 2-А 3-В 4-Г

1-В 2-А 3-Г 4-Б

1-Б 2- Г 3-А 4-В

1-Б 2-А 3-Г 4-В

Запитання 23

⦁ Установіть відповідність:

1)Енциклопедичні словники

2)Етимологічні словники

3)Орфографічні словники

4)Термінологічні словники


А)подають стислу характеристику предметів, явищ, історичних подій, видатних політичних діячів, провідних вчених, діячів культури, різних понять, що позначаються тими чи іншими словами

Б)тлумачать походження слів, їхні найдавніші корені, зміни в їх будові, а також розвиток значень слів

В)подають нормативне написання слів і їх граматичних форм відповідно до чинного правопису

Г)різновид лінгвістичних словників, що подають значення термінів певної галузі знань

словники, у яких пояснюються слова, зафіксовані писемними пам'ятками


варіанти відповідей

1-А 2-Б 3-В 4-Г

1-Б 2-В 3-Г 4-А

1-А 2-Б 3- Г 4-В

1-А 2-В 3-Б 4-Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест