Подвоєні букви -нн- треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
НЕ ДОТРИМАНО правил уживання великої букви в рядку
НЕ МАЮТЬ закінчення обидва слова в рядку
Лексичну помилку допущено в словосполученні
Слово ВЕДМЕЖИЙ ужито в переносному значенні в рядку
Виділене слово вжито в прямому значенні в реченні
Усі слова власне українські в рядку
Не можна здавати
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
Лексичну помилку допущено в рядку
Окремо треба писати кожне слово в рядку
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Олегові _________________подарували два _____________, який із них __________, він скаже, коли їх прочитає.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Редагування потребує речення
Окремо з часткою НЕ треба писати слово в рядку
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Літеру с треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Визнач послідовно частини мови у реченні
І жайворонок ніколи не розлучається з нею
Позначте рядки, у яких усі слова пишуться без м’якого знака:
Підкреслені букви позначають той самий звук у всіх словах рядка
Буквосполуки дз, дж позначають один звук у всіх словах рядка
Без апострофа треба писати всі слова в рядку
Визначте складнопідрядне речення, в якому підрядна частина стоїть перед головною (розділові знаки пропущено)
Указати складносурядне речення з розділовим сполучником:
До складнопідрядного з підрядним з'ясувальним належить речення.
Складним з різними видами зв’язку є речення:
Складним із безсполучниковим, сурядним і підрядним зв’язком є речення:
Перед кожною реплікою діалогу ставлять...
Діалог — це...
Точно відтворене висловлювання певної особи, передане від її імені - це...
Розділові знаки для передачі чужої мови правильно вжито в реченні
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Пряма мова є в реченні (розділові знаки пропущено)
Без усякої іншої науки ще можна обійтися писав І. Срезневський
без знання рідної мови обійтися не можна.
Укажи речення з непрямою мовою
У якому випадку при перебудові речення з прямою мовою на речення з непрямою мовою допущено помилку?
Визначте складне речення, побудоване за схемою: [ ], й [ ], ( ).
Указати складносурядне речення з єднальним сполучником:
Складнопідрядне речення з підрядним означальним є в рядку
Складнопідрядне речення з підрядним обставинним наслідку утвориться, якщо до частини «Уся дорога була занесена снігом…» додати
Визначте схему, якій відповідає речення: А хто стрічався на шляху зо мною, того я щирим серденьком вітала (Л. Українка.)
Указати складносурядне речення
Указати правильне твердження
Укажіть рядок,у якому всі прикметники якісні:
Форми ступенів порівняння НЕ МОЖНА утворити від усіх прикметників рядка
Укажіть речення , в якому вжито присвійний прикметник.
Укажіть рядок,у якому допущено помилку при творенні вищого ступеня порівняння прикметників.
Помилку в утворенні ступеня порівняння прикметника допущено в рядку
Оберіть рядок, у якому нема граматичної помилки
У якому реченні вжито збірний числівник?
У якому рядку правильно записано позначення часу?
Правильно поєднано іменник з числівником у рядку
Оберіть рядок, у якому всі дієслова належать до особових форм
Оберіть рядок, в якому всі слова - дієприкметники
Форму наказового способу дієслова вжито в рядку
Правильно утворено форму третьої особи множини від інфінітива
Неправильно утворено відмінкову форму числівника в реченні
Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівників у рядку
Граматичну помилку допущено в рядку
Від дієслів молоти, колоти, пороти утворюються пасивні дієприкметники
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома