Повторити та узагальнити матеріал з даної теми, підготуватися до уроку тематичного оцінювання; розвивати в учнів вміння працювати з картою, аналізувати матеріал, робити висновки, висловлювати свою точку зору; виховувати в учнів почуття патріотизму, наполегливості, відданості своїй справі.
Основні поняття: модернізація, реформи, модернізаційні процеси, соціальна структура суспільства.
Як звали російського імператора, який провів реформи 60-70-х років?
Коли відбулася Кримська війна?
. Як називалася угода між селянином і поміщиком про сплату грошей за землю?
Масові антикріпосницькі рухи після проголошення " Маніфесту..."
Виберіть основні причини реформи
Коли було скасовано кріпацтво в Російській імперії?
Судова реформа 1864р.
Чого не передбачала освітня реформа 1864р.?
Згідно з військовою реформою1860-1870рр.
Промисловий переворот завершився:
Ділянка землі ,яку отримувала в користування селянська родина
Культкрно-просвітні об'єднання української національної інтелігенції в 60-80 рр.ХІХ ст.називалися:
Яке повстання спонукало до видання міністром внутрішніх справ Росії П.Валуєвим циркуляра,який закладав обмеження на на використання української мови ?
Що стало одним з наслідків Емського указу1876 рр.
Де було створено першу українську громаду,що започаткувала горомадівський рух?
Хто з діячів українського національного руху був учасником"Братерства тарасівців"
Що було спільне в селянській реформі ХІХ ст. в Російській та Австрійській імперіях?
Встановіть послідовність подій:
А утворення гуртка "хлопоманів";
Б діяльність "Братерства тарасівців"
В Ввидання Валуєвського циркуляру;
Г видання Емського указу
Установіть послідовнісь подій:
А вихід у світ журналу "Основа"
Б відкриття Південно-Західного відділу Російського географічного товариства
В утворення "братерства тарасівців"
Г Січневе повстання
Автор гімну "Боже великий, єдиний нам Україну храни"
Виберіть членів Київської громади (поч.1860-х)
Які поняття виникли у зв'язку з проведенням селянської реформи 1861р.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома