Контрольний тест
Містить питання з бази тестів ЗНО
Укажіть групу, в якій розміщений елемент, що утворює летку сполуку з Гідрогеном типу Н2Е
Укажіть, яка з поданих нижче характеристик атомів елементів періодично змінюється
Кількість енергетичних рівнів визначає належність елемента до ...
Укажіть ряд, у якому хімічні елементи розміщено в послідовності зменшення електронегативності
Укажіть ряд, у якому хімічні елементи розміщено в послідовності послаблення металічних властивостей
Ступінь окиснення -4 у сполуках можуть виявляти елементи
Ступінь окиснення -1 у сполуках можуть виявляти елементи
В ряду I — Вr — Cl — F
Номер періоду короткого варіанта періодичної таблиці відповідає кількості
Укажіть найвищу валентність елемента з числом протонів 53
Елемент Е утворює вищий оксид складу ЕО2, а також відповідну кислоту. Укажіть формулу цієї кислоти
Укажіть місце елемента в періодичній таблиці за його електронною формулою: 3s23р63d34s2
Елемент четвертого періоду утворює вищий оксид складу ЕО3. Укажіть формулу леткої сполуки з Гідрогеном елемента Е
Елемент Е третього періоду утворює кислоту складу Н3ЕО4 і розміщується в головній підгрупі. Укажіть назву елемента Е
Укажіть формулу сполуки, утвореної Магнієм та Силіцієм, якщо в ній Силіцій виявляє найнижчий ступінь окиснення
У зовнішньому електронному шарі атома p-елемента міститься 5 електронів. Молярна маса вищого оксиду цього елемента становить 230 г/моль. Укажіть загальну кількість електронів в атомі цього елемента
Укажіть суму індексів у формулі гідрату вищого оксиду елемента, атом якого має 3 енергетичні рівні, а кількість електронів на його зовнішньому рівні удвічі менша, ніж в атома Сульфуру
Укажіть рядок, у якому елементи розміщені у послідовності збільшення радіусів атомів
Укажіть суму індексів у формулі вищого оксиду елемента, атом якого має 5 енергетичних рівнів, а кількість електронів на його зовнішньому рівні удвічі більша, ніж в атома Магнію
Укажіть рядок, у якому елементи розміщені у послідовності зростання електронегативності
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома