Перетворіть схему реакції
FeCl3 + Na2S → FeS + S + NaCl на хімічне рівняння та вкажіть суму його коефіцієнтів.
Проаналізуйте рівняння оборотної реакції, яка відбувається в закритій системі:
CO2 (г) + C (т) ⇄ 2CO (г), △Н>0
Реакція утворення карбон(IІ) оксиду відбувається:
Проаналізуйте твердження й укажіть, чи є поміж них правильні:
І. Швидкість хімічної реакції збільшується за наявності каталізатора.
ІІ. Швидкістьхімічної реакції збільшується внаслідок подрібнення реагентів у твердому стані.
Оберітьправильні твердження, що стосуються особливостей органічних сполук
1.Органічних речовин набагато більше, ніж неорганічних
2.Органічних речовин набагато менше, ніж неорганічних
3.Більшість органічних речовин має молекулярну будову
4.Склад продуктів реакції між органічними речовинами не залежить від умов проведення реакції
Укажіть хімічну формулу речовини, у реакції з якою сірка є відновником:
Вкажіть реагенти, з якими взаємодіють етан і ацетилен:
1.хлор
2. Бромна вода
3. Водень
4. Кисень
5. КMnO4
У якій із хімічних реакцій підвищення тиску спричинить зміщення хімічної рівноваги в бік утворення реагентів:
Обчисліть об’єм хлору витрачається на взаємодію з 12 л пропену
Використовуючи метод електронного балансу, складіть хімічне рівняння окисно-відновної реакції, що відповідає цій схемі. У відповіді зазначте коефіцієнт біля формули сполуки, що є відновником.
KMnO4+HCl+Hg→HgCl2+MnO2+KCl+H2O
Укажіть типи хімічних реакцій, характерні для етану.
1) гідрування
2) повне окиснення
3) заміщення
4) приєднання
5) гідроліз
6) естерифікація
Укажіть визначення, що розкриває поняття "полімер"
Яка дія сприятиме зміщенню хімічної рівноваги реакції
CO2 (г.) + 2SO3 (г.) ⇆ CS2 (г.) + 4O2 (г.); ΔН> 0
в бік утворення кисню:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома