Наголос на першому складі мають усі слова рядка
Букву і треба писати на місці обох пропусків у рядку
Чергування приголосних НЕ відбуватиметься в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса -ськ- від слова
Префікс з- треба писати в усіх словах рядка
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Граматичну помилку допущено в реченні
(1) На календарі вже, схоже, весна. (2) Хоча снігу не/має, про/те надворі мороз пробирає по спині… (3) Простую собі лісом, опустивши голову до/долу і, лише зрідка, оглядаючись навкруги. (4) Аж ось поміж деревами щось забіліло… (5) Це підсніжники - перші провидці весни, що не побоялися холоду. (6) Вони підняли свої голівки, неначе мовчки сповіщаючи: як/би не лютувала зима, весна не за горами. (7) І так мені радісно стало на серці, мов на світ народився, кудись зникли і холод, і мороз.
7. Вставне слово є в реченні
(1) На календарі вже, схоже, весна. (2) Хоча снігу не/має, про/те надворі мороз пробирає по спині… (3) Простую собі лісом, опустивши голову до/долу і, лише зрідка, оглядаючись навкруги. (4) Аж ось поміж деревами щось забіліло… (5) Це підсніжники - перші провидці весни, що не побоялися холоду. (6) Вони підняли свої голівки, неначе мовчки сповіщаючи: як/би не лютувала зима, весна не за горами. (7) І так мені радісно стало на серці, мов на світ народився, кудись зникли і холод, і мороз.
З-поміж сполучень слів тексту фразеологізмом НЕ є
(1) На календарі вже, схоже, весна. (2) Хоча снігу не/має, про/те надворі мороз пробирає по спині… (3) Простую собі лісом, опустивши голову до/долу і, лише зрідка, оглядаючись навкруги. (4) Аж ось поміж деревами щось забіліло… (5) Це підсніжники - перші провидці весни, що не побоялися холоду. (6) Вони підняли свої голівки, неначе мовчки сповіщаючи: як/би не лютувала зима, весна не за горами. (7) І так мені радісно стало на серці, мов на світ народився, кудись зникли і холод, і мороз.
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
(1) На календарі вже, схоже, весна. (2) Хоча снігу не/має, про/те надворі мороз пробирає по спині… (3) Простую собі лісом, опустивши голову до/долу і, лише зрідка, оглядаючись навкруги. (4) Аж ось поміж деревами щось забіліло… (5) Це підсніжники - перші провидці весни, що не побоялися холоду. (6) Вони підняли свої голівки, неначе мовчки сповіщаючи: як/би не лютувала зима, весна не за горами. (7) І так мені радісно стало на серці, мов на світ народився, кудись зникли і холод, і мороз.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
У якому рядку в усіх словах є приголосний звук (й)?
Помилково вжито слово в рядку
РАЗОМ треба писати всі складні іменники в рядку
Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка
М’який знак на місці крапок НЕ треба писати в усіх словах рядка
Граматичну помилку допущено в реченні
У яком рядку допущено пунктуаційні помилки в оформленні прямої мови?
Виберіть правильний варіант вживання словосполучень:
Виберіть правильний варіант правопису орудного відмінка кількісного числівника якому відповідає число 1445:
Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено)
Відокремленим означенням можна замінити підрядне речення в рядку
Граматично правильне продовження речення «Вибираючи стиль одягу, ...» наведено в рядку
Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні
З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.
Член речення
1 підмет
2 присудок
3 додаток
4 означення
Приклад речення
А Жити на повну, без обмежень і страху – ось мета успішної особистості.
Б У багатьох школах елементом форми для дівчат є спідниця з обмеженням довжини
В Скасовано всілякі заборони – і волі дух зривається в простір.
Г Циферблат наріжного годинника хуртовина снігом замела.
Д Крізь високий густий очерет біліла широкою срібною стрічкою Рось. – ріка мого дитинства
Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом.
Вид односкладного речення
1 означено-особове
2 неозначено-особове
3 називне
4 безособове
Приклад речення
А А за вікном майже весна!
Б Так хочеться жити в тебе в полоні…
В Обійми мене, обійми так лагідно і не пускай…
Г Без війни не плачуть, без біди не кличуть.
Д Яскраві зорі рідної землі!
Приєднайте до фрагмента речення «Продукти в холодильнику треба зберігати за певними правилами…» запропоновані варіанти його продовження та з’ясуйте тип кожного з утворених речень.
Варіант завершення речення
1 щоб запобігти швидкому псуванню харчів.
2 зважаючи на небезпеку розмноження шкідливих бактерій.
3 тільки так у ньому не з’являтимуться сторонні запахи.
4 і тоді сімейні витрати будуть суттєво меншими.
Тип речення
А просте з відокремленими членами
Б просте з однорідними членами
В складнопідрядне
Г складносурядне
Д складне безсполучникове
27. Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням.
Фразеологізм
1 ні світ ні зоря
2 ні кілка ні дрючка
3 ні вдень ні вночі
4 ні гаряче ні зимно
Значення
А ніколи
Б рано
В байдуже
Г нічого
Д мовчки
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначаєнаступне слово).
Перекладачці не треба буде (1)навіть заходити по нас, краще хай вона, (2)закінчивши свої домашні справи, зустріне всіх (3)коло фонтана, де ми (4)вчора кидали монетки на щастя.
А прислівник
Б прийменник
В форма дієслова (дієприслівник)
Г частка
Д форма дієслова (дієприкметник)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома