В історичній пісні "Чи не той то Хміль" про Богдана Хмельницького відображено події
Яку пісню Марусі Чурай використав Іван Котляревський у п'єсі "Наталка Полтавка?"
Зачинателем нової української літератури вважають
Перу Шевченка не належить твір
Зображення загарбницької політики російського самодержавства є темою твору
Автором першого історичного роману в українській літературі є
Зображення виняткових людей у виняткових обставинах, культивування символіки, особливо народнопісенної, звернення до історичного минулого - характерні особливості
Характеристика "На словах, як на цимбалах грає, а де ступить, то під нею лід мерзне; а як гляне, то од її очей молоко кисне" стосується образу:
Про період Руїни розповідається у творі, який за жанром
Назвіть твір, який створили два автори
Автором поеми "Мойсей" є
До якого роду літератури належить твір І. Карпенка-Карого "Мартин Боруля"?
У кого запозичила свій псевдонім Лариса Косач?
Назвіть героїню новели "Камінний хрест" В. Стефаника
На межі 19 та 20 століть з'являється такий новий напрям літератури, як
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
Авторка вірша належить до
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
У вірші використано
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
У вірші НЕМАЄ мотиву
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
Вірш належить до лірики
Як легко плюнути в велике-
У нього точно попаде.
Усе бридке, усе безлике
Тодi цiну собi складе.
Як легко висмiяти вчинок,
Як просто-знищити талант.
Щоб обезкровити людину,
Достатньо слiв - не треба ран.
Правильним є твердження
Установіть відповідність між художнім засобом та уривком
1. Червоне й чорне кредо рукава.
Пшеничний принцип сонячного степу (Ліна Костенко)
2. Мій предковічний, мій умитий росами, космічний, вічний, зоряний,
барвінковий... (Ліна Костенко)
3. Не раз такому любо стане,
Не раз барвінком зацвіте (Тарас Шевченко)
4. Припливайте до колиски, лебеді, як мрії (Василь Симоненко)
а) антитеза
б) анафора
в) епітет
г) порівняння
Установіть відповідність між художнім твором та його жанром
1. "Лісова пісня" Лесі Українки
2. "Тигролови" Івана Багряного
3. "Три зозулі з поклоном" Гр. Тютюнника
4. "Тіні забутих предків" М. Коцюбинського
а) новела
б) оповідання
в) повість
г) роман
д) драма-феєрія
Увідповідніть твір із місцем зображених у ньому подій.
Місце подій
1. Карпати
2. Словаччина
3. Далекий Схід
4. Близький Схід
Назва твору
а) "Майстер корабля"
б) " Модри Камень"
в) "Захар Беркут"
г) "Тигролови"
д) "Мойсей"
Увідповідніть літературного персонажа з його реплікою.
Репліка
1. " - А шворку я петлею за руку запетлював. Як смиконув він зразу, якби був я не вхопився за човен, лазили б ото по мені раки".
2. " - Зложити докупи обидва береги Дніпрові, щоб обидва береги Дніпрові, щоб обидва... приклонилися під одну булаву! Виженем недоляшка з України, одтиснем ляхів до самої Случі – і буде велика одностайна Україна".
3. " - Нельзя. Чужі письма нікому давати не можна. Заборонено".
4. "- Зараз принесу, бодай тебе праці з'їли, щоб ти їв і не наїдався, щоб тебе розірвало, щоб ти луснув був маленьким!"
Персонаж
а) прабаба Маруснина
б) дядько Левко
в) Яким Сомко
г) дід Панько
д) Тереза
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома