тести Т.О. рульвого керування

Додано: 24 квітня 2021
Предмет:
Тест виконано: 263 рази
10 запитань
Запитання 1

Якого типу рульовий механізм встановлюється на вантажних автомобілях сімейства ГАЗ

варіанти відповідей

Гвинтовий

Зубчастий

черв'ячний

комбінований

Запитання 2

На який робочий орган впливає водій для повороту автомобіля

варіанти відповідей

поворотний важіль

рульове колесо

сошку

поворотний кулак

Запитання 3

Які причини можуть викликати підвищений люфт рульового управління на автомобілі КамАЗ-5320

варіанти відповідей

попадання води в систему гідро підсилювача

знос з'єднань у вузлах карданної передачі рульового вала

недостатня кількість масла в бачку масляного насоса

будь-які з перерахованих причин

Запитання 4

Які з вказаних несправностей призводять до збільшеного вільного ходу рульового колеса?

варіанти відповідей

Великий зазор між черв’яком і роликом

Спрацювання (великий зазор) підшипників черв’яка

Збільшення зазорів в шарнірах рульових тяг.

Несправності 1, 2 і 3. 

Запитання 5

Ознаками яких несправностей є заїдання в рульовому керуванні, скрип або стуки?

варіанти відповідей

Неправильне регулювання зазору черв’як- ролик або надмірно затягнуті підшипники черв’яка

Ступінчасте спрацювання ролика або черв’яка.

Несправності 1, 2 і 4

Відсутність масла в картері рульового механізму.

Запитання 6

Які найбільш ймовірні причини вібрації рульового колеса під час руху автомобіля?

варіанти відповідей

Збільшені зазори в зачепленні черв'яка й ролика.

Підвищений дисбаланс коліс.

Відсутність зазорів у зачепленні черв'яка й ролика

Пошкодження робочих поверхонь черв'яка й ролика.

Запитання 7

Перед вимірюванням і регулюванням люфту рульового колеса необхідно перевірити і підтягти місця кріплень ..

варіанти відповідей

рульового колеса до валу,

картера рульового механізму,

поперечних і поздовжніх тяг

всіх перерахованих деталей?

Запитання 8

Чим зумовлена необхідність використання підсилювачів в рульових керуваннях ряду вантажних автомобілів?

варіанти відповідей

Прагненням збільшити міцність деталей рульового механізму.

Значенням зусиль, потрібних для повороту цапф передніх коліс.

Необхідністю обмежити зусилля, що прикладається до рульового колеса.

Всіма перерахованими факторами.

Запитання 9

Як визначають ступінь зносу деталей шарнірів рульових тяг?

варіанти відповідей

Виявляють люфт в шарнірі при погойдуванні рульових тяг рукою.

 Обхоплюючи шарнір долонею, різко повертають рульове колесо.

Спостерігають за шарніром під час різкого повороту рульового колеса.

Використовують будь-який із перерахованих способів.

Запитання 10

Сумарний люфт у рульовому керуванні легкового автомобіля не повинен перевищувати:











варіанти відповідей

10 градусів.

15 градусів.

20 градусів.

25 градусів.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест