Тестове завдання з дисципліни "Технічна есплуатація залізниць і БР" до теми: організація руху роїздів

Додано: 24 жовтня 2020
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 191 раз
20 запитань
Запитання 1

Що є основою організації руху поїздів, яка об’єднує діяльність усіх підрозділів і відображає план експлуатаційної роботи залізниць? 

варіанти відповідей

графік руху поїздів

план поточних та капітальних ремонтів рухомого складу

журнал технічного стану локомотива ТУ-152

бланк зеленого кольору за умови заповнення пунктів І або ІІ

Запитання 2

Графік руху поїздів затверджується ...

варіанти відповідей

Генеральним директором Державної адміністрації залізничного транспорту України або його першим заступником

Начальником даної залізниці або його першим заступником

Начальником локомотивного/вагонного депо або його заступником з експлуатації

Президентом України або першим віце премьер міністром з транспортної галузі

Запитання 3

Дотримання графіка руху поїздів і попередження його порушень має бути головним ...

варіанти відповідей

для всіх працівників, пов’язаних з організацією руху поїздів.

для локомотивних бригад.

диспетчерів та чергових по станціям.

чергових по вокзалам та роздільним пунктам.

Запитання 4

Графік руху поїздів має забезпечувати:

варіанти відповідей

задоволення потреб у перевезенні пасажирів і вантажів;

найефективніше використання пропускної і провізної спроможності ділянок та переробної спроможності станцій;

раціональне використання рухомого складу;

дотримання встановленої тривалості безперервної роботи локомотивних бригад;

можливість виконання робіт з поточного утримання та ремонту колії, споруд, пристроїв СЦБ, зв’язку й електропостачання за безумовного дотримання вимог охорони праці.

Запитання 5

При складанні графіку руху за умови розподілення поїздів за їх пріоритетністю чергові поїзди включають в себе ...

варіанти відповідей

пасажирські швидкісні;

пасажирські швидкі;

поштово-багажні, військові, вантажно-пасажирські, людські та прискорені вантажні поїзди;

вантажні (наскрізні, дільничні, збірні, вивізні, передавальні), господарчі поїзди і локомотиви без вагонів.

Запитання 6

При складанні графіку руху за умови розподілення поїздів за їх пріоритетністю позачергові поїзди включають в себе ...

варіанти відповідей

відбудовні.

пожежні.

снігоочисники.

поштово-багажні, військові, вантажно-пасажирські, людські та прискорені вантажні поїзди.

локомотиви без вагонів.

Запитання 7

Графік руху складається на термін ...

варіанти відповідей

на одну годину в кількості 24 окремих графіків на добу.

з 00.00 до 12.00 та з 12.00 по 24.00

на поточний місяць.

на добу в 24 годинному обчисленні.

Запитання 8

Чим для пропуску заданої кількості поїздів розділяються на перегони або блок-ділянки залізничні колії?

варіанти відповідей

Постами ДАЇ.

Головними поштамтами розташованими в містах.

Постами з шлагбаумами.

Роздільними пунктами.

Запитання 9

Роздільними пунктами є ...

варіанти відповідей

Станції, роз'їзди, обгінні пункти, колійні пости та прохідні світлофори автоблокування.

Локомотивні та вагонні депо.

Пункти екіпірування локомтивів.

Управління залізниць.

Запитання 10

Який тип роздільних пунктів має колійний роз­виток, що дозволяє проводити операції з приймання, відправ­лення і пропуску поїздів, приймання і видачі вантажів та об­слуговування пасажирів, а за умови розвинених колійних при­строїв — маневрову роботу з розформування та формування поїздів і технічні операції з поїздами.


варіанти відповідей

Прохідні світлофори.

Обгінні пункти.

Станції.

Роз'їзди.

Запитання 11

Станції, до яких примикає не менше трьох магістральних напрямків, називаються ...


варіанти відповідей

магістральними

вузловими

центровими

пересадковими хабами

Запитання 12

Кожна станція має свої межі, якими є на одноколійних дільницях -

варіанти відповідей

вихідні світлофори

прохідні світлофори

вхідні світлофори 

маршрутні світлофори

Запитання 13

Кожна станція має свої межі, якими є на двоколійних дільницях -

варіанти відповідей

на кожній окремій головній колії з одного боку - маневровий світлофор, з другого - спеціальний знак "Межа станції", встановлений на відстані не меншій ніж 500м за останнім вихідним стрілочним перево­дом 

на кожній окремій головній колії з одного боку - загороджувальний світлофор, з другого - спеціальний знак "Межа станції", встановлений на відстані не меншій ніж 250м за останнім вихідним стрілочним перево­дом 

на кожній окремій головній колії з одного боку - вхідний світлофор, з другого - спеціальний знак "Межа станції", встановлений на відстані не меншій ніж 50м за останнім вихідним стрілочним перево­дом 

на кожній окремій приймальній колії з одного боку - вхідний світлофор, з другого - спеціальний знак "Межа контактної мережі", встановлений на відстані не меншій ніж 100м за останнім вихідним стрілочним перево­дом 

Запитання 14

Головні колії — колії перегонів, а також колії станцій, що є безпосереднім продовженням колій суміжних перегонів і, як правило, не мають відхилень на стрілочних переводах. Головні колії призначені для ...

варіанти відповідей

запобі­гання виходу рухомого складу на маршрути проходження поїздів.

зу­пинки поїзда, або частини поїзда, що втратив управління під час руху на затяжному спуску на перегоні, що примикає до станції.

стоян­ки відбудовних і пожежних поїздів.

приймання, відправлення і пропуску па­сажирських і вантажних поїздів.

Запитання 15

Запобіжний тупик (тупикова колія) призначений для ...

варіанти відповідей

запобі­гання виходу рухомого складу на маршрути проходження поїздів.

зу­пинки поїзда, або частини поїзда, що втратив управління під час руху на затяжному спуску на перегоні, що примикає до станції.

стоян­ки відбудовних і пожежних поїздів.

приймання, відправлення і пропуску па­сажирських і вантажних поїздів.

Запитання 16

Вловлюючий тупик (тупикова колія) призначений для ...

варіанти відповідей

запобі­гання виходу рухомого складу на маршрути проходження поїздів.

зу­пинки поїзда, або частини поїзда, що втратив управління під час руху на затяжному спуску на перегоні, що примикає до станції.

стоян­ки відбудовних і пожежних поїздів.

приймання, відправлення і пропуску па­сажирських і вантажних поїздів.

Запитання 17

Колії, призначені для виконання однакових операцій, об'є нують в окремі групи і називають ...


варіанти відповідей

стрілочними вулицями.

тупиками.

парками.

клонувальними коліями.

Запитання 18

В залежності від свого призначення розрізняють парки ...


варіанти відповідей

приймання поїздів.

відправлення поїздів.

сортувальні.

пасажирські.

вантажні.

Запитання 19

Кількість і довжину колій на станціях визначають на підставі техніко-економічних розрахунків. При цьому розрізняють ________ та ________ довжину колій. 

варіанти відповідей

взлітну та посадкову

повну та корисну

головну та допоміжну

пасажирську та вантажну

Запитання 20

Станції, роз'їзди й обгінні пункти слід розташовувати на горизонтальній площадці. В окремих випадках, при відповідному обгрунтуванні, допускається розташовувати роздільні пункти на ухилах ...


варіанти відповідей

будь-якого ухилу, за умови встановлення технічних засобів запобігання уходу поїзда на головні колії.

не крутіше 1,5 0/00, у важких умовах — не крутіше 2,5 0/00.

не крутіше 15 0/00, у важких умовах — не крутіше 25 0/00.

лише на спуск так як підйом за умови розриву поїзда поверне вагони на станційні колії.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест