Поняття мас-медіа. Роль інформації та медіа у сучасному світі. Різновиди медіа та їхній вплив на розвиток. Реклама. Вплив мас-медіа на формування громадської думки

Додано: 25 січня
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
16 запитань
Запитання 1

Що означає поняття 'медіа'?

варіанти відповідей
Способи та засоби передачі інформації, а також середовище, яке вони утворюють.
Передача інформації від суб’єкта до об’єкта.
Перероблений, скорочений та систематизований первинний текст.
Це певний носій інформації, такий як книга, преса або радіо.
Запитання 2

Що таке мас-медіа?

варіанти відповідей
Засоби масової комунікації, які поширюють інформацію для масового споживання багатьма людьми одразу.
Будь-який носій інформації: художній або науковий текст, зображення, аудіозапис.
Перероблений, скорочений та систематизований первинний текст.
Текст або зображення, які може сприйняти та зрозуміти споживач медіатексту.
Запитання 3

Яка особливість медіатексту?

варіанти відповідей
Медіатекст творять таким чином, щоб давати кінцеву відповідь на поставлене в ньому питання.
Формат медіатексту залежить від технічних можливостей засобів мас-медіа.
Медіатекст виготовляють команди працівників мас-медіа.
Медіатекст виробляють миттєво та він стандартизований.
Запитання 4

Яке вплив мас-медіа мають на суспільство?

варіанти відповідей
Мас-медіа мають унікальні можливості з формування громадської думки, привертання уваги суспільства до певних питань та цінностей.
Мас-медіа надають інформацію як таку, проте неважлива її цінність.
Мас-медіа виготовляють команди працівників мас-медіа.
Мас-медіа творять медіатексти залежно від технічних можливостей засобів мас-медіа.
Запитання 5

Яку роль в суспільстві має реклама?

варіанти відповідей
Она має економічну, соціальну, політичну, ідеологічну, психологічну та естетичну функції.
Реклама є способом масового поширення інформації про товар або послугу.
Реклама створює певні зразки поведінки.
Реклама є одним зі видів медіатексту.
Запитання 6

Що таке соціальна реклама?

варіанти відповідей
Тип реклами, спрямованої на отримання прибутку.
Реклама, яка привертає увагу суспільства до соціальних проблем.
Реклама, яка використовується політичними силами для боротьби за голоси виборців.
Реклама, що формує світогляд людини, суспільну думку.
Запитання 7

Яку назву отримала реклама, спрямована на отримання прибутку?

варіанти відповідей
Комерційна реклама.
Соціальна реклама.
Політична реклама.
Інформаційна реклама.
Запитання 8

Яке вплив мають мас-медіа на формування світогляду людини та суспільної думки?

варіанти відповідей
Сучасна людина майже повністю формує свої смаки та уявлення про навколишній світ не з особистого досвіду, а за посередництва мас-медіа.
Мас-медіа не мають впливу на формування світогляду людини.
Мас-медіа впливають лише на формування суспільної думки, а не на світогляд людини.
У сучасному суспільстві медіа не виконують жодної функції з формування світогляду та думки.
Запитання 9

Які функції в суспільстві виконують мас-медіа?

варіанти відповідей
Мас-медіа виконують інформаційну, формування громадської думки, освітню, управлінську, комунікативну та маркетингову функції.
Мас-медіа виконують роль передавачів інформації.
Мас-медіа виконують роль привертання уваги суспільства до певних питань та цінностей.
Мас-медіа виконують роль створення громадської думки.
Запитання 10

Які функції виконує реклама?

варіанти відповідей
Реклама виконує економічну, соціальну, політичну, ідеологічну, психологічну та естетичну функції.
Реклама виконує функцію передачі інформації про товар або послугу.
Реклама виконує функцію формування громадської думки.
Реклама виконує функцію створення певних зразків поведінки.
Запитання 11

Яку особливість має медіатекст?

варіанти відповідей
Медіатекст може бути будь-яким носієм інформації: художнім або науковим текстом, зображенням, аудіозаписом.
Медіатекст виготовляють команди працівників мас-медіа.
Медіатекст виробляють миттєво та він стандартизований.
Медіатекст творять таким чином, щоб не давати кінцевої відповіді на поставлене в ньому питання.
Запитання 12

Які є різновиди медіа?

варіанти відповідей
Книги, преса, фото, радіо, кіно та Інтернет.
Художні тексти, наукові тексти, зображення та аудіозаписи.
Медіатексти, комерційна реклама, соціальна реклама, політична реклама.
Всі види медіа є однаковими.
Запитання 13

Яке медіа є найменш здатним до масового поширення?

варіанти відповідей
Книга.
Преса.
Радіо.
Телебачення.
Запитання 14

Яку особливість має радіо?

варіанти відповідей
Воно оперативно передає інформацію, але позбавлене видовищності.
Воно пропонує доступний широкому загалу медіатекст.
Воно найбільш популярний засіб мас-медіа.
Воно не має особливих характеристик.
Запитання 15

Яку особливість має телебачення та кіно?

варіанти відповідей
Вони пропонують доступний широкому загалу медіатекст, що поєднує функції інформування та розважання аудиторії.
Вони оперативно передають інформацію.
Вони позбавлені видовищності, доступної радіо.
Вони найменш популярні засоби мас-медіа.
Запитання 16

Яку особливість має Інтернет порівняно з іншими медіа?

варіанти відповідей
Інтернет надає споживачу найбільше можливостей для вибору медіатексту та долучення до його творення та реагування.
Інтернет пропонуєся візуальні, звукові та текстові медіатексти.
Інтернет є найменш популярним засобом мас-медіа.
Інтернет не має особливих характеристик порівняно з іншими медіа.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест