Що таке ринок інформації?
Що входить до підприємства сектору ділової інформації на ринку інформації?
Чому інформація є специфічним ресурсом?
Чому від якості та обсягу інформації залежить правильність прийнятого рішення?
З яких секторів складається ринок інформації?
Хто впливає на формування пропозиції на ринку інформації?
Які особливості має інформація як специфічний товар?
Які чинники визначають ціну на ринку інформації?
Що впливає на формування попиту на інформацію на ринку інформації?
Якому праву належить споживач інформації?
Що впливає на реальну ціну ринку інформації?
Чому складно регулювати інформаційні відносини на ринку інформації?
Чому формування деяких ринків в Україні відбувається швидше, а інших - складніше?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома