Тестові завдання у форматі ЗНО

Додано: 4 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 61 раз
12 запитань
Запитання 1

Визначте рядок, у якому всі словосполучення побудовані правильно


варіанти відповідей

дякувати водієві, бігти за лікарем, жаліти про минуле

на Кримському півострову, сплачуємо проїзд, по дорученню колектива

трапитись через суперечку, конкурент команди, спеціаліст з дизайну

хворіти грипом, піти за ягодами, зошит по фізики

Запитання 2

Літеру и треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка:

варіанти відповідей

пр..важкий, пр..дбати

пр..буття, пр..довгий

пр..бережний, пр..вілля

пр..здоровий, пр..морозити


Запитання 3

Іменником є слово, виділене в реченні

варіанти відповідей

Бастіони були оповиті ніжно-голубим туманом

Із вершини пагорба мандрівники побачили чарівні долини

На світанку подорожні вирушили в далеку путь

За далекими долинами здіймалися рицарські замки

Запитання 4

Чергування голосних відбувається в усіх наведених прикладах, ОКРІМ:

варіанти відповідей

лід - л..ду

мішок - м..шечок

слово - сл..вце

пір'я - п..ро

Запитання 5

Граматично правильне речення утвориться, якщо до фрагмента "Переглянувши фільм,.." додати:

варіанти відповідей

хлопці поділилися своїми враженнями з нами

проводиться обов'язковий аналіз гри акторів

він надзвичайно сподобався всім моїм друзям

з радістю знову перечитується художній твір

Запитання 6

Не мають закінчення обидва слова у рядку:

варіанти відповідей

ухвалено, збудований

запанібрата, змито

горілиць, плакучі

сорок, по-полтавськи

Запитання 7

Потребує редагування речення:

варіанти відповідей

Екскурсоводи розкажуть про музеї Переяслава-Хмельницького німецькою, польською та іспанською мовами

Під'їхавши до Кам'янця, ми побачили обриси середньовічного міста і почули шум сучасної автостради

Щоб оглянути якнайбільше пам'ятних місць Харкова, заздалегідь знайдіть та ознайомтеся з переліком екскурсій

У кожному екскурсійному бюро Львова з гостями міста працюють досвічені та комунікабельні гіди

Запитання 8

На місці пропуску у реченні "Зрештою, читати історію можна й без брому, якщо не [...] мелодраматично руки й не хапатися за серце, а вперто думати над нею" має бути слово:

варіанти відповідей

мозолити

нагрівати

бруднити

заламувати

Запитання 9

Знайдіть речення, у якому допущено пунктуаційну помилку:

варіанти відповідей

 До пишного розмаїття мальв усі давно звикли, і стали вони невід’ємною частиною родини

Я люблю їздити на поле тоді, як ниви зеленіють та хвилюються зеленими хвилями

Дівчина троянди поливала і кудись котилась хмар навала, і сміялась осінь за вікном

Ми на землі благали Бога, щоб рідний край благословив

Ясно ще осіннє сонце сяє, та холодом осіннім в повітрі потягає

Запитання 10

 Знайдіть речення, у якому перед сполучником «і» кома не ставиться (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

Життя торкає серця струни чулі і я на крилах пісні лину знов

Сонце зійшло і враз над Києвом знялося ревище гудків

Багряний вечір догорів і попіл падає на місто переливається намисто понаддніпрянських ліхтарів

Коло хат у садках темніли купи вишень і стриміли здорові старі дикі груші

Це були чудові вечори і я їх ніколи не забуду 

Запитання 11

Знайдіть речення, у якому перед сполучником «як» кома не ставиться (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Неволя як той чад задурманила людям голови

Досить у народу знищити пам’ятки культури і він уже в другому поколінні перестане існувати як самостійна нація

Вдома Семен довго розмірковував як краще побудувати свій виступ на зборах

Я квітку не можу зірвать бо їй як людині болить

Культ вогню як відомо дійшов до нас із язичницької доби

Запитання 12

Знайдіть речення, у якому потрібно ставити кому між однорідними означеннями (розділові знаки пропущено):

варіанти відповідей

А над усім тим густо стелиться дух свіжого степового сіна

Як я вас люблю лісові осінні гості

В зеленім березовім гаю над Дністром весело щебетали пташки

Незабаром у плавні прийшла тиха спокійна осінь

Вишгород розкинувсь по широкому невисокому шпилі 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест