1. Речення Запахло воском від пopoгy, i тінь метнулась на стіні (М.Шевчук):
2. У складнопідрядному реченні Кожному спадає такої миті на думку чи не стукається до їхніх осель чергова біда? (Д.Міщенко) ставиться:
3. Кома не ставиться в реченні (розділові знаки не розставлено):
4. Укажіть, у якому складносурядному реченні кому поставлено помилково:
5. Пунктуаційну помилку допущено в рядку
6. Граматично правильне продовження речення «Перебуваючи на екскурсії в Холодному Яру,..» наведено в рядку
7.Тире між частинами складного безсполучникового речення треба поставити:
8. Укажіть складне безсполучникове речення, в якому між простими реченнями слід ставити двокрапку (розділові знаки пропущено):
9. Граматично правильне речення утвориться, якщо до фрагмента «Переглянувши фільм,..» додати
10. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
11. Прочитайте фрагмент учнівського твору, у якому пропущено окремі слова.
Невдовзі Сергій з … виїхали на заміську трасу. До … залишалося два … . Хлопці провели в дорозі майже добу, але це аж ніяк не робило менш … їхню подорож.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
12. Замінити прикметник цілий займенником увесь (у потрібній формі) НЕ МОЖНА в реченні
13. Запропонована в дужках конструкція є НЕПРАВИЛЬНОЮ в рядку
14. Вставним словом ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
15. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
16. Редагування потребує речення
17. Двокрапку треба поставити між частинами безсполучникового речення (розділові знаки пропущено)
18. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
19. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак або його відсутність).
Семен заплющив очі,(1) заколисаний тою чудовою тишею,(2) що буває виповнена всякими згуками:(3) і дзвінкою піснею жайворонка,(4) і дзижчанням польових мух,(5) і тихим(6) мелодійним шелестінням стиглого жита,(7) підрізаного серпами.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування пунктуації в рядку
20. Потребують редагування всі речення, ОКРІМ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома