Скільки площин у просторі можна провести через дві точки?
Скільки площин можна провести через пряму і точку А, яка не належить прямій а?
Чотири точки не лежать в одній площині. Чи можуть будь-які три точки з них лежати на одній прямій?
Чи можуть дві площини мати тільки одну спільну точку?
Скільки площин можно провести через 3 точки?
Через три точки, що не лежать на одній прямій можна провести:
Дві точки лежать у деякій площині. Скільки різних прямих, які лежать у цій площині, можна провести чарез дві дані точки?
Стереометрія - це розділ геометрії, який вивчає ...
Виберіть основі фігури стереометрії
Яке мінімальне число точок визначає площину у просторі?
Закінчити речення.
Яка б не була площина, існують точки, ...
Пряма належить площині, якщо
Якщо дві площини мають спільну точку, то ...
Оберіть правильні відповіді.
Площину можна задати ...
Скільки площин можна провести через точки М, N і К ,якщо МК=8 см, КN=9см, MN=6см?
Точки А і В належать площині α, а точка С лежить поза площиною α. Які твердження правильні?
Вибрати правильний запис:
Дано зображення піраміди SABC . Яке взаємне розміщення прямих АB і SВ?
Перші властивості, які стосуються точок, прямих і площин у просторі, приймають без доведення та називають ...
Сформулювати аксіому відповідно малюнку:
Сформулювати твердження відповідно малюнку:
Скільки площин можна провести через точки А, В і С, якщо АВ = 4, ВС = 9, АС = 13?
Сформулювати твердження відповідно малюнку:
Укажіть пряму перетину площин DD1C1 i ABD
Оберіть пряму, яка паралельна прямій AA1.
Скільки площин можна провести через сторону паралелограма і точку перетину його діагоналей?
Задано трикутник ABC і точку S, що не належить його площині. Точки M і N - середини відрізків AC і SC відповідно.Як розміщуються площини MNB і ABS?
Сформулювати аксіому відповідно малюнка:
Чому мотоцикол з коляскою може припаркуватися на дорозі стійко, а мотоциколу без каляски потрібна опора?
Як за допомогою двох ниток столяр може перевірити чи чотири кінці ножок стола лежать в одній площині?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома