Установіть відповідність між елементами конуса (1 – 4) та їхніми назвами (А – Д).
1 МО 2 SO 3 SK 4 SA
А Вісь Б Твірна В Хорда Г Радіус Д Відрізок, що сполучає вершину конуса з точкою основи
Установіть відповідність між елементами конуса (1 – 4) та їхніми назвами (А – Д).
1 ОМ 2 О1О 3 О1К 4 АВ
А Хорда Б Вісь В Твірна Г Радіус Д Відрізок, що сполучає
центр верхньої основи з точкою основи
Радіус кулі 10 см, радіус перерізу 8 см.Відстань до перерізу дорівнює.... ( див. малюнок)
Чи завжди твірна конуса більша за його висоту?
Осьовим перерізом прямого циліндра є...
На якому з малюнків зображено переріз циліндра площиною, яка паралельна осі циліндра?
Відрізок, який сполучає центри основ циліндра, належить його...
Скільки твірних має циліндр?
Відстань від вершини конуса до площини основи називається:
Як називається поверхня кулі?
Осьовий переріз конуса - це завжди ...
Виберіть рисунок перерізу конуса площиною паралельною основі
Пластикові кульки радіуса 6 см зберігають у висувній шухлядці, що має форму прямокутного паралелепіпеда (див. рисунок).
Якою з наведених може бути висота h цієї шухлядки?
А 3 см Б 6 см В 10 см Г 13 см
На якому малюнку зображено переріз кулі площиною?
Довжина кола обчислюється за формулою
Площа круга обчислюється за формулою
Знайти площу повної поверхні фігури, зображеної на рисунку.Радіус основи дорівнює 5 см, твірна-13 см.
Висота конуса дорівнює 4см, а твірна - 5см. Чому дорівнює радіус основи конуса?
Діаметр основи конуса 8 см, а його висота 3 см. Знайти твірну конуса.
Сторони основи прямокутного паралелепіпеда дорівнюють
6 см і 8 см, а його висота дорівнює 12 см. Знайдіть площу повної
поверхні циліндра, описаного навколо даного паралелепіпеда.
Якщо радіус кулі дорівнює 15 см, а точка А знаходиться від центра кулі на відстані 20 см, то точка А лежить:
Діаметр кулі дорівнює 50 см. Кулю перетнуто площиною на відстані 24 см від центра. Знайти площу утвореного перерізу.
Радіус кулі 10 см, радіус перерізу 8 см.Відстань до перерізу дорівнює.... ( див. малюнок)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома