ТО механізмів і систем управління

Додано: 1 квітня
Предмет: Технології, 11 клас
10 запитань
Запитання 1

Вільний хід важеля вмикання муфти становить від повного її ходу


варіанти відповідей

20 %

25 %

30 % 

Запитання 2

Контроль стану гальм вантажопідйомних механізмів за гальмівним моментом здійснюють вантажем на гак крана більше за номінальний на


варіанти відповідей

5-10 %

10-15 %

10-25 %

Запитання 3

Відстань від гальмівних поверхонь колодкових гальм становить


варіанти відповідей

0,5-1,0 мм

1,0-1,5 мм

1,5-2,0 мм

Запитання 4

Відстань від гальмівних поверхонь стрічкових гальм становить



варіанти відповідей

0,5-1,0 мм

1,0-1,5 мм

1,5-2,0 мм

Запитання 5

Нагрівання гальмівних барабанів спричиняється


варіанти відповідей

відсутністю зазору між накладками колодок і барабаном

недостатній вільний хід педалі

розбуханням манжет гальмівного циліндра

попаданням масла на поверхню барабана

Запитання 6

Заїдання гальмових механізмів відбувається при

варіанти відповідей

обриві заклепок фрикційних накладок і заклиненні їх

послаблення зворотної пружини колодок

значному забрудненні гальмівних барабанів

обриві стяжних пружин гальмівних колодок

Запитання 7

Самочинне гальмування машин відбувається в разі

варіанти відповідей

гальма лівих і правих коліс нерівномірно відрегульовані

низького тиску повітря в системі

нещільному посадженні впускного клапана керування

відсутності зазору між важелем і штовхачем крана керування

Запитання 8

У правильно відрегульованих гальм трактора Т-100 повний хід педалі повинен бути

варіанти відповідей

120...140 мм

130...160 мм

150...190 мм

Запитання 9

Розмір зазору в гальмах пневмоколісного ходу (у розгальмованому стані повинен бути 0,5...0,6 мм) перевіряють у

варіанти відповідей

двох місцях

трьох місцях

чотирьох місцях

Запитання 10

Розмір зазору між стрічкою і шківом гальма барабанів головних лебідок, який регулюють стяжним болтом, повинен бути

варіанти відповідей

0,5...0,6 мм

0,5...1,0 мм

1,5...2,0 мм

2,0...3,0 мм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест