Закінчіть речення:
Вирази, відповідні значення яких є рівними при будь - яких значеннях змінних, називають ........ ...........
Закінчіть речення:
Рівність, правильну при будь - яких значеннях змінних, що входять до неї, називають ........
Закінчіть речення:
Заміну одного виразу іншим, який тотожно дорівнює йому, називають ..........
Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків): 2x –(3–(4 – х))
Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків): 2x + (3 – (4 + x))
Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків): 2х + (3 + (4 + x));
Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків): 2x + (3 + 4x);
Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків): n–(a + b–c + d);
Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків): 3,5b–2,4с–0,6с–0,7b;
Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків): –0,1b·(–2,3с);
Дано вираз а + b та b + а. Порівняти значення цих виразів при: а = –7, b = 0,2.
Дано вираз а * b та b * а. Порівняти значення цих виразів при: а = 3, b = –5;
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома