Укажіть, які одночлени записані у стандартному вигляді:
Вибрати тотожно рівні вирази:
Подайте у вигляді степеня вираз (n2)6· n9
Обчислити значення виразу
Порівняйте:710 і 493
Піднесіть до степеня одночлен (-c5m10a3)5
Які з виразів є одночленами?
Визначити степінь одночлена 4x2y7z5:
Обчисліть значення виразу 34–53+(–1)7
Спростіть вираз: 5(x+y– z)+5(x– z) –5y=
Яка з рівностей не є тотожністю?
Вибрати правильні рівності.
Подайте одночлен у стандартному вигляді. Вкажіть його коефіцієнт та степінь 1,4с3р4 ⋅ 5с2р5
Серед даних виразів вибрати одночлен, записаний у стандартному вигляді.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома