Перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.
Вкажіть хронологічні межі економічної кризи на початку XX ст.:
Вкажіть, яка форма монополістичного об'єднання була домінуючою в промисловості Наддніпрянської України на початку XX ст.?
Масова трудова міграція українців наприкінці XIX - на початку XX ст. була зумовлена ...
Одне із завдань земельної реформи, упровадженої П. Столипіним, - це
Вкажіть правильне твердження: «Столипінська аграрна реформа передбачала …»
Вкажіть, які події революції 1905-1907 років відбувалися в Україні:
Які зміни в суспільному житті Наддніпрянської України відбулися після оприлюднення цитованого документа? «Від заворушень, що виникли, може з’явитися загроза цілісності та єдності держави загальноросійської… До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної Нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів …».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома