Коли було створено першу політичну партію в Наддніпрянській Україні?
Оберіть 3 твердження, які стосуються змісту Столипінської аграрної реформи:
Про газету,що зображено, відомо, що вона
Оберіть 3 події, які відбулися у Наддніпрянській Україні протягом 1905р.
Коли відбувався судовий процес у « справі Бейліса »?
«Союз рафінерів», «Продаруд», Продвугілля», «Урожай» — це
Укажіть, які питання вважали першочерговими для вирішення українські представники в І Державній думі.
Під час проведення Столипінської аграрної реформи уряд Російської імперії
Унаслідок якої події в Російській імперії почала виходити перша україномовна газета «Хлібороб»?
У результаті Столипінської земельної реформи початку ХХ ст. вийшла з общини та закріпила в особисту приватну власність земельні наділи більшість селянських господарств
Митрополит УГКЦ - патріот України
Що було спільним для революції 1905–1907 рр. у Російській імперії та революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії?
Куди і чому емігрували українці Австро-Угорської імперії?
Коли планувалося створення окремого університету для українців у Львові?
Яку країну планували підтримувати українські громадські діячі Галичини у випадку великої війни?
Прагнення до відокремлення будь-якої області або регіону від держави - це ...
Вкажіть ім'я лідера студентського руху, якого вбили польські студенти під час збройної сутички з українськими студентами, що вимагали створення українського університету.
Вкажіть, основні завдання, які стояли перед українським рухом на початку ХХ століття (3 правильні відповіді)
Яка галузь промисловості була домінуючою на західноукраїнських землях на початку ХХ ст..?
Позапартійна політична і громадська організація українців в Російській імперії, постала 1908 р. для координації українського національного руху в добу реакції після розпуску ІІ Державної Думи
Якими були позитивні наслідки революції 1905 – 1907 рр. для українства Наддніпрянської України? (три правильних відповіді)
Свідченням того, що в Росії зростав антисемітизм, є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома