КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4

Тест виконано: 189 разів
24 запитання
Запитання 1

Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.


варіанти відповідей

Працював би, купують, заспіваймо.


Будемо говорити, обступаючи.


Розуміючи, надісланий, ховаючи.


Учити, навчивши, учіння.


Запитання 2

Укажіть ряд дієслів першої дієвідміни:


варіанти відповідей

Полоти, тонути, заліпити.


Стелити, оборонити, ударити.


Клеїти, зважати, бувати.


Сказати, проорати, підписати.


Запитання 3

Укажіть ряд дієслів другої дієвідміни:


варіанти відповідей

Стирати, білити, виносити.

Стелити, оборонити, впасти.

Оцінити, заморитися, прибирати.

Говорити, задивитися, побачити.

Запитання 4

Яким членом речення є виділений інфінітив?

Бажання малювати охопило Шевченка


варіанти відповідей

присудок

підмет

означення

обставина

Запитання 5

Виберіть рядок, у якому в особовому закінченні дієслова є помилка


варіанти відповідей

доять, сплять

боряться, хочуть

мріють, клеять

міркують, промовляють

Запитання 6

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Мандруючи горами, учнями було зібрано колекцію рослин.

Дерева зеленіли, кидаючи густий затінок на вулицю.

Сонце вже пригрівало, висушуючи рештки роси.

Луги, струшуючи росу, розляглися співами солов'їв.

Запитання 7

Правильно розставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Хмари завирували, закипіли рушили вперед опускаючись усе

нижче.

Дарина вийшла з хати, але, поминувши будинок попрямувала

в сад.

Наблизившись до церковної садиби молодший парубок відбився

від гурту.

Посланець встав і, обережно ступаючи, перейшов через кімвал

Запитання 8

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Коли ми проходили повз вежу, годинник пробив шосту.

На годиннику була шоста, коли ми проходили повз вежу.

Проходячи повз вежу, ми почули бій годинника.

Проходячи повз вежу, годинник пробив шосту годину.

Запитання 9

Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента «Оглядаючи експозицію музею, …» додати

варіанти відповідей

екскурсоводом було наведено невідомі факти про неї.

усі експонати вразили нас своїм різноманіттям.

уважно слухайте гіда, робіть короткі записи.

це чудова можливість поринути в минуле.

Запитання 10

Неправильно утворено форму наказового способу дієслова в рядку

варіанти відповідей

пишемо

пишімо

пиши

хай пише

Запитання 11

Правильно утворено всі форми дієприкметників у рядку

варіанти відповідей

лежачий, посивілий, побачений, оформлений

накреслений, зшитий, нафарбований, помолодівший

зацікавлений, роблячий, уславлений, змарнілий

розвалений, потемнівший, палаючий, знайдений

Запитання 12

Поширене означення НЕ відокремлюється комами в реченні(розділові знаки пропущені)

варіанти відповідей

Балка вкрита садками вилась попід горою.

Птахолови минали березовий гай пронизаний пасмами світла.

 Усіяна колосками земля пахне літом.

Невідомий нікому я сідаю на лавку слухаю і дивлюся.

Блискучий та легкий сніг здається падає прямо на серце.

Запитання 13

Поширене означення  відокремлюється комами в реченні(розділові знаки пропущено)


варіанти відповідей

На зорану плугами землю спадає рожево-білий цвіт.

Озвучене піснями моє перо бринить.

Гудуть з вітрами до світання дощем оплакані сади.

Збентежений співом солов'я я не зміг заснути.

Запитання 14

Через дефіс пишуться всі прислівники рядка


варіанти відповідей

віч/на/віч, по/домашньому, будь/де

по/людськи, як/небудь, в/тричі

колись/то, хтозна/куди як/найбільше

де/не/де, в/цілому, по/четверте

на/радість, хоч/не/хоч, далеко/таки

Запитання 15

Літеру и треба писати в кінці кожного прислівника в рядку

варіанти відповідей

по-лицарськ.., по-вовч.., завбільшк.., трич..

навкулачк.., заоч.., по-корейськ.., навпак..

по-лисяч.., почаст.., пошепк.., навколішк..

мовчк.., по-угорськ.., зсередин.., по-латин..

по-людськ.., завглибшк.., трох.., насторож..

Запитання 16

Окремо треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

неждано/негадано, раз/у/раз, рано/вранці

сам/на/сам, без/кінця/краю, на/прикінці

до/побачення, кінець/кінцем, на/щастя

хтозна/звідки, усього/на/всього, до/пізна

по/рідному, на/вприсядки, віч/на/віч

Запитання 17

Неправильно вжито прийменник у реченні

варіанти відповідей

Пожежа спалахнула через недотримання елементарних норм безпеки.

Уважно прочитайте інформацію про розмір ввізного мита.

Один з енергоблоків електростанції зупинили на вимогу екологів.

Школярі знову мають вимушені канікули із-за лютих морозів.

У нашій школі вже кілька років поспіль працює дебатний клуб.

Запитання 18

Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Як/би дівчата не любили гомоніти, а мовчать.

Як/би не було важко, іди до своєї мети.

Як/би знав я чари, що спиняють хмари.

Як/би там не було, ми мали це перевірити.

Як/би хотілося мені щастя знайти у світі.

Запитання 19

Запропонована в дужках конструкція є НЕПРАВИЛЬНОЮ в рядку


варіанти відповідей

заходи щодо поліпшення (заходи для поліпшення)

усупереч постанові (незважаючи на постанову)

з початку експерименту (від початку експерименту)

берегти на всякий випадок (берегти про всякий випадок)

за місцем перебування (по місцю перебування)

Запитання 20

Правильно вжито прийменник у всіх рядках, ОКРІМ


варіанти відповідей

тричі на місяць, на знак нашої дружби

модне пальто по коліна, по останній моді

виконати за наказом, за всіма правилами

близько п’ятої години, близько двох тонн

ласий до меду, беручкий до науки

Запитання 21

У реченні «Викладач дуже зрадів, … почув самостійні судження студентів» може бути кожен з названих сполучників, ОКРІМ

варіанти відповідей

бо

адже

тобто

оскільки

тому що

Запитання 22

Помилково вжито прийменник у рядку



варіанти відповідей

заздрити із-за успіхів

беручкий до науки

майстер з ремонту

хворіти на бронхіт

Запитання 23

Правильно вжито прийменник у варіанті

варіанти відповідей

виконувати по зразку

вишивати по шовку

лекція по історії

проживати по адресі

їхати по виклику

Запитання 24

Правильно написано всі слова рядка

варіанти відповідей

не послух, невагомість, нісе-ніте, не вартий  

ні котрий, не п’ятий, а шостий, не доплатити, незовсім 

не дуже вдалий день, твір незавершений, ні пава ні ґава, ще не вижатий плід

незлічений, ні слова не скажу, ні в чому, нізвідки 

ніким не впізнаний, ні світ ні зоря, поки невизнаний поет, не збудований ще міст 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест