1. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Лексичну помилку допущено в рядку
Слова спільнокореневі в усіх рядках, ОКРІМ
НЕПРАВИЛЬНО узгоджено прикметник з іменником у рядку
На перший склад падає наголос у слові
Проаналізуйте текст і виконайте завдання 7–10 до нього.
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
На місці пропуску в третьому реченні має бути слово
Проаналізуйте текст і виконайте завдання 7–10 до нього.
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Проаналізуйте текст і виконайте завдання 7–10 до нього.
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
У ролі підмета в тексті вжито виділене слово
(1)29 червня 1659 року відбулась легендарна Конотопська битва – взірець переможної тактики. (2)Під проводом гетьмана Виговського українське військо з кіннотою кримських татар, завдало нищівного удару еліті московської орди, що вторглася на територію України, руйнуючи міста. (3)Однак узяти штурмом Конотоп московити не могли: 70 днів місто обороняли козаки й дієздатні городяни, доки не прибули війська гетьмана. (4)Удавшись до хитрого маневру, українці … ворога в пастку. (5)Прикро, що фільм «Конотопська битва» Ахтема Сеїтаблаєва так і не був знятий… (6)Дізнайся неймовірні історії про видатних українців з книг «ЗНАЙ НАШИХ» та «Битва за землю рідну» (Малюнок і текст Юрія Журавля)
Відокремлених членів немає у реченні
Уподібнення приголосних звуків відбувається в обох словах усіх рядків, ОКРІМ кожному слові рядка
Прочитайте текст.
Переселенці їдуть.
Світ за очі, покидавши своє.
Шукати Україну в Україні.
десь має ж бути, десь вона та є!
Своя. Свобідна. Ще не занапащена.
Де вже не владен (1)л/Лях ані (2)а/Аллах.
Дністро і (3)б/Буг, (4)п/Поділля і (5)б/Брацлавщина
самі себе вивозять на волах (Л.Костенко).
З малої літери треба писати слово після цифри
Із дефісом треба писати всі слова в рядку
Серед кімнати стояла широка дубова кухва, наповне(1)на до полови(2)ни брунат(3)ною купі(4)лю, від якої сходив гарячий трав'я(5)нистий дух (В. Шкляр).
Подвоєні літери треба писати на місці цифри
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
… трьох … Олегові … заважали широкі … капелюха
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
НЕПРАВИЛЬНО поєднано числівник з іменником у рядку
Потребує редагування речення
Прочитайте діалог (цифри позначають номери реплік).
— (1) Вітання, Олеже, пів року не був у бібліотеці? Як справи?
— (2) Доброго ранку, Світлано Михайлівно! Дякую, усе ж тепер у комп’ютері!
— (3) Мабуть, не все, любий друже, раз прийшов-таки до храму книги?!
— (4) Авжеж, пані бібліотекарко, наразі «Юра» Марини Гримич не розгортається онлайн. Може, у вас є цей новий роман про шістдесятників?
— (5) Щойно розпакували нові надходження! Олег, а ти провидець! Є «Юра»! Тримай! Приємного чтива.
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму кличного відмінка в репліці
Простим є речення
Складносурядне речення можна утворити, якщо до фрагмента «Лише на мить вирвавшись із неволі, кінь відчув себе щасливим…» додати
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
До того моменту, коли ми, (1)як, скажімо,(2) перший-ліпший громадянин Швейцарії чи Нідерландів, не будемо розгортати газети,(3) які нам кидають в скриньку і читати в них докладний бюджетний звіт місцевих властей, постатейно, на що були витрачені наші гроші, я,(4) як Станіславський, буду говорити нашим політикам:(5) «Не вірю».
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Синонімом фразеологізму "у зеніті слави" є
Приєднайте до фрагмента «Не купайтесь у морі ілюзій,..» підрядну частину так, щоб утворилося складнопідрядне речення з підрядним обставинним часу
З’ясуйте, яке з виділених слів є в реченні означенням
(цифра позначає наступне слово).
Червону руту не шукай (1)вечорами, –
Ти у мене (2)єдина, тільки ти, повір.
Бо твоя (3)врода – то є чистая (4)вода,
То є бистрая вода синіх (5)гір (В. Івасюк)
З'ясуйте, яке слово є в реченні прислівником
(цифра позначає наступне слово).
Шрам дуже засмутився (1)після цієї розповіді, а Василь Невольник сказав, (2)що переведеться, мабуть, (3)нінащо славне Запорожжя, коли (4)такі гетьмани (5)керують.
Хто написав „Повість минулих літ "
Твір " Слово про похід Ігорів" належить до:
Хто у вірші Г. Сковороди " Всякому місту- звичай і права" протиставляється за своїми поглядами на життя
До родинно-побутових пісень НЕ належать
Вкажіть художні засоби, вжиті в рядках:
"Ой візьму я кріселечко,
Сяду край віконця,
І ще очі не дрімали,
А вже сходить сонце"
Показ буднів життя й творчості українських кіномайстрів 20-х pp. ХХ століття; море й кіномистецтво. Це тема твору...
Кульмінацією новели "Я (Романтика)" є
Життя родини Мазурів із села Семигори лягло в основу твору
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома