Українські землі наприкінці 18 - на початку 19 ст.

Додано: 7 вересня 2022
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 355 разів
17 запитань
Запитання 1

Оберіть ЗАЙВУ адміністративно-територіальну одиницю

варіанти відповідей

повіт

губернія

генерал-губернаторство

воєводство

Запитання 2

На скільки губерній ділились українські землі у складі Російської імперії?

варіанти відповідей

6

7

8

9

Запитання 3

"Смугу осілості" було запроваджено для

варіанти відповідей

українців

поляків

євреїв

кримських татар

Запитання 4

Яким терміном у Російській імперії називали українців?

варіанти відповідей

русичі

великороси

козаки

малороси

Запитання 5

Панівне становище на Правобережжі посідали

варіанти відповідей

українці

литовці

німці

поляки

Запитання 6

Що передбачала політика русифікації?

варіанти відповідей

утиски української мови та культури, провідна роль російської мови та культури, зросійщення українського населення, переселення на українські землі росіян

Розвиток російської мови як державної та офіційної мови діловодства, з одночасним сприянням розвитку української мови та культури

Запитання 7

Найчисленнішими національними меншинами на Лівобережжі та Слобожанщині були

варіанти відповідей

росіяни та євреї

росіяни та поляки

українці та євреї

росіяни та татари

Запитання 8

Який український регіон наприкінці XVIII ст. був майже незаселеним?

варіанти відповідей

Правобережжя

Лівобережжя

Слобожанщина

Південь

Запитання 9

Абсолютна більшість губернаторів та генерал-губернаторів, яких призначав цар, за національністю були

варіанти відповідей

українцями

росіянами

поляками

євреями

Запитання 10

Вкажіть роки поділів Речі Посполитої

варіанти відповідей

1772

1774

1793

1795

Запитання 11

Втрата певним народом рис власної національної ідентичності це-

варіанти відповідей

русифікація

денаціоналізація

румунізація  

мадяризація

Запитання 12

Які держави володіли українськими землями на кінець 18 століття? (три відповіді)

варіанти відповідей

Росія

Річ Посполита

Австрія

Пруссія

Османська імперія

Запитання 13

Які міста були засновані на півдні України після приєднання Причорноморських земель до Російської імперії (три міста)

варіанти відповідей

Харків

Одеса

Миколаїв

Донецьк

Херсон

Запитання 14

Процес формування націй та національних культур, який охопив Центральну та Південно-Східну Європу у другій половині XVIII - середині XIX ст. під впливом ідей європейського просвітництва.

варіанти відповідей

Націоналізація

Нацифікація

Національне відродження

Просвітництво

Запитання 15

Яким було становище кримських татар, які проживали на землях, захоплених Російською імперією упродовж останньої чверті XVIII ст. 

варіанти відповідей

Їхнє культурне та соціальне життя розквітло, було створено велику кількість пам’яток історії та культури кримських татар.

Імперський уряд здійснював політику колонізації Кримського півострова росіянами та іншими іноземцями. 

кримських татар піддавали фізичному винищенню, що змушувало їх мігрувати. Унаслідок цих процесів частка кримських татар серед місцевого населення Криму на початку XX ст. становила трохи більше ніж 20 %.

Боротьба з корінним населенням призвела й до економічного зростання, адже було збережено господарські традиції регіону.

Запитання 16

Які явища з повсякденного життя селян-кріпаків вони засвідчують?

Запитання 17

Які явища з повсякденного життя селян-кріпаків вони засвідчують?

варіанти відповідей

Кріпак був особою, яка перебувала поза законом. 


Вранці роблять візити церемонні, завжди у фраках, а увечері всі дами сидять у себе вдома, і тільки коли десь призначено бал або вечір, виїжджають зі своїх домівок.

Били кріпаків пани і пані, били їх управляючі, били економи, били поліцейські та всілякі інші можновладці, били за злочини і проступки, били за судом і без всякого суду

Вранці роблять візити церемонні, завжди у фраках, а увечері всі дами сидять у себе вдома, і тільки коли десь призначено бал або вечір, виїжджають зі своїх домівок

Селянина-кріпака можна було продати чи обміняти на собаку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест