У якому році імператор Йосиф II видав закон про ліквідацію панщини
Який % українців проживали наприкінці ХУІІІ ст. у Східній Галичині?
Який % українців проживали наприкінці ХУІІІ ст. у Північній Буковині?
Яку релігію сповідували більшість українців на Буковині?
.До складу якого адміністративного утворення Австрійської імперії входила Буковина до 1849 р.?
Найбільш численними національними меншинами Закарпаття були...
Кількість населення західноукраїнських земель наприкінці XVIII ст. становила...
У 1780—1782 рр. Йосиф II видав кілька законів, за якими ...
Очільник селянського руху на Буковині
Як називалася адміністративна одиниця, в яку були обьєднані українські землі у складі Австрійської імперії?
На які адміністративно-територіальні одиниці поділялися українські землі у складі Австрійської імперії:
Більшість українського населення на західноукраїнських землях становили:
Втрата певним народом рис власної національної ідентичності й поступове поглинання його іншими культурами - це:
Що було характерним для українських земель у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині ХІХ ст.?
а) Посилення впливу німецької мови та культури.
б) Нелояльне ставлення греко-католицького духовенства до імперської влади.
в) Привілейоване положення українського населення в містах.
г) Домінування поляків і німців в органах влади.
ґ) Зміцнення статусу та авторитету греко-католицької церкви.
д) Перебування українських селян і міщан у кріпосній залежності.
Що змінилося унаслідок проведення в 1770–1780-х роках реформ Марії-Терезії та Йосифа ІІ в Австрійській імперії:
Вкажіть, які твердження характеризують реформи Марії Терезії та Йосифа ІІ на західноукраїнських землях (три правильні відповіді):
У 1772 р. Галичина увійшла до складу володінь австрійських Габсбургів у результаті
. Повстання Лук'яна Кобилиці охопило
Укажіть регіон, яким упродовж першої половини ХІХ ст. прокотилися селянські “холерні бунти”.
Які українські землі входили до складу Австрійської монархії в середині 19 ст.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома