Метою розгортання кооперативного руху на західноукраїнських землях наприкінці ХІХ ст. було...
Що мало визначальний вплив на процес створення українських політичних партій в Галичині наприкінці ХІХ ст.?
Установіть відповідність між характеристиками українських громадсько-політичних діячів другої половини ХІХ ст. та їхніми прізвищами
1) Історик, голова Наукового товариства ім. Т. Шевченка, профессор Львівського університету, автор «Історії України-Руси»
2) Поет, учений, член Наукового товариства ім. Т. Шевченка, співзасновник Української радикальної партії, автор повісті «Захар Беркут»
3) Заснував споживчий кооператив «Народна торгівля»
4) Публіцист, член Української радикальної та Української соціал-демократичної партій, автор праці «Україна irredenta»
А) Ю. Бачинський
Б) М. Грушевський
В) В. Нагірний
Г) І. Франко
Д) М. Драгоманов
Установіть відповідність між визначеннями та поняттями, які характеризують економічний розвиток
А) Зростання населення й поява надлишку робочої сили в сільській місцевості
Б) Торгово-візницький промисел, основними товарами якого були сіль, риба, хліб
В) Відносини, засновані на свободі господарської діяльності та продажу товарів
Г) Переселення людей за межі країни з метою пошуку роботи й вільних земель
1) Соціальне рзшарування
2) Ринкові відносини
3) Чумацький промисел
4) Трудова еміграція
5) Аграрне перенаселення
Установіть послідовність подій.
1) Заснування Руської ради
2) «Нова ера» в україно-польських відносинах
3) Утворення Літературного товариства ім. Т. Шевченка
4) Перші вибори до Галицького крайового сейму
Установіть послідовність подій
1) Створення Русько-української радикальної партії (РУРП)
2) Створення у Львові товариства «Просвіта»
3) Утворення Літературного товариства ім. Т. Шевченка
4) Перетворення Літературного товариства ім. Т. Шевченка на наукове
Що з указаного нижче характеризує становище західноукраїнських земель у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — у першій половині ХІХ ст.? (4 правильні відповіді)
Які положення були характерні для поглядів москвофілів у другій половині ХІХ — на початку ХХ ст.? (3 правильні відповіді)
Які поняття й терміни належать до історії західноукраїнських земель другої половини ХІХст.? (4 правильні відповіді)
Що було результатом «нової ери» в україно-польських відносинах у Галичині наприкінці ХІХ ст.? (3 правильні відповіді)
Хто із зазначених провідників українського руху на західноукраїнських землях були членами Русько-української радикальної партії? (4 правильні відповіді)
Хто з українських діячів очолив засновану у 1894 р. кафедру української історії у Львівському університеті:
Представників суспільно-політичної течії, що виникла в 1860-ті роки в Галичині, які спрямовували свою діяльність на підвищення культурно-освітнього рівня та національної свідомості українців, називали
«Нова ера» — це...
У якому регіоні Західної України видобували нафту у другій половині ХІХ ст.?
Визначте особливості промислового розвитку Західної України у другій половині ХІХ ст. (4 правильні відповіді)
Що прискорило процес руйнування традиційних галузей господарства західноукраїнських земель у другій половині XIX ст.?
Укажіть назву першого українського споживчого коопертиву, створеного у 1883 році Василем Нагірним та іншими ініціаторами кооперативного руху Галичини?
Укажіть прізвище діяча.
Один із лідерів народовського руху. В 1886 році започаткував "Руську історичну бібліотеку", розпочав пропагувати термін "Русь-Україна" в історичній літературі. Депутат галицького сейму та австрійського парламенту.
Закарпаття входило до складу...
На початку ХХ ст. митрополитом Української греко-католицької церкви став...
Напередодні Першої світової війни національні та спортивно-фізкультурні організації «Сокіл», «Січ», «Пласт» активно діяли на...
У 1907 р. на західноукраїнських землях відбулося...
Хто був засновником української організації, згаданої в уривку документа: «…поляки боялися хлопської організації… та ще в таких формах.., які вони вважали на свій виключний привілей.., а найбільше їх дражнила назва «Січ» та назви січової старшини… у цьому вбачалася їм гайдамаччина»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома