Українські землі у складі Російської Імперії на початку ХХ ст. 9Е

Додано: 15 квітня 2021
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 29 разів
12 запитань
Запитання 1

Якими були позитивні наслідки революції 1905-1907 рр. для українства Наддніпрянської України? (2 варіанти)

варіанти відповідей

скасування панщини

запровадження української мови в судах та школах

поява україномовної преси

поява різноманітних українських організацій, було здобуто перший досвід парламентської діяльності

надання виборчого права всім верствам населення

створення українського університету

Запитання 2

Укажіть завдання, що мали бути вирішені в ході земельної реформи П. Столипіна? 3 правильні відповіді

варіанти відповідей

 Підняти ефективність сільського господарства.

Розширити ринки збуту сільськогосподарської продукції.

 Скасувати панщину та кріпосницьку залежність селян.

Зміцнити соціальну опору самодержавства на селі.

Подолати кризу сільськогосподарського перевиробництва.

 Вирішити проблему аграрного перенаселення.

Запитання 3

Який напрям політики царського уряду щодо України після революції 1905—1907 рр. розкриває поданий нижче уривок з історичного джерела?

«Українська мова непридатна для створення рідної малоросам обласної культури... Південноросійська народна школа не має потреби в малоросійських підручниках і навчанні. Підручники та книги на українській мові не тільки некорисні, але й небезпечні...»

варіанти відповідей

великодержавний шовінізм

подолання сепаратизму поляків-землевласників Правобережжя

міграція росіян на Південь і Схід України

земельна реформа П. Столипіна

Запитання 4

Хто був керівником Української думської громади у І Державній Думі Росії?

варіанти відповідей

М. Міхновський

І. Шраг

М. Грушевський

 В. Шемет

Запитання 5

Назвіть першу україномовну газету:

варіанти відповідей

"Громадська думка"

"Хлібороб"

"Український вісник"

"Рада"

Запитання 6

Столипінська аграрна реформа розпочалася у

варіанти відповідей

1905

1906

1907

1908 р.

Запитання 7

Прочитайте уривок зі статті В. Г. Короленка та виконайте завдання.

«…вони лестять народним забобонам, роздмухують марновірство й наполегливо кличуть до насильства над іноплемінними співвітчизниками. З приводу ще не розслідуваного вбивства в Києві хлопчика Ющинського в народ знову кинута брехлива казка про вживання євреями християнської крові. Це давно відомий прийом старого бузувірства».

Настрої, описані в уривку, були властиві частині суспільства часів

варіанти відповідей

«Київської катастрофи».

«Кривавої неділі».

«Справи Бейліса».

«Листопадового зриву»

Запитання 8

Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях Наддніпрянської України на початку XX ст. сприяла:

варіанти відповідей

завершенню промислового перевороту

створенню монополістичних об’єднань

націоналізації великих підприємств

подоланню залежності від іноземного капіталу

Запитання 9

Чим була зумовлена масова трудова еміграція українців наприкінці XIX століття?

варіанти відповідей

А аграрним перенаселенням українськх земель

Б прагненням російського та австрійського урядів позбутися українського населення

В нерозвиненістю міського життя на українських землях

г одвічним прагненням до нових пригод і відкриттів

Запитання 10

Найпоширеніша форма монополій:

варіанти відповідей

картель

концерн

синдикат

трест

Запитання 11

Економічна криза охопила роки

варіанти відповідей

1900-1903

1900-1905

1905-1907

1907-1912

Запитання 12

Заповніть пропуски у тексті. Першою політичною партією у Наддніпрянщині стала …….., заснована у …..році. На західноукраїнських землях перша політична партія з’явилась у ….. і мала назву ….. Якщо усі партії Західної України мали в програмах мету - незалежна Україна, то єдиною політичною партією Наддніпрянщини, що стояла на позиціях самостійності України, була ……. , яку очолював ……

варіанти відповідей

ТУП, 1908, 1899, РУРП, УНДП, М.Грушевський

РУРП, 1890, 1900, РУП, РУПР, Ю.Бачинський

РУП, 1900, 1890, РУРП, УНП, М. Міхновський

УНП,1900, 1899, РУРП, РУП, М.Грушевський

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест