Оберіть не вірну відповідь стосовно діяльності Кирило-Мефодіївського братства :
Цей програмний документ передбачав перетворення Російської імперії на унітарну республіку з однопалатним парламентом, а населенню гарантувались основні громадські свободи, кріпацтво скасовувалось
Гаслом цього повстання було : " За нашу і вашу свободу!". Про яке повстання йде мова?
Яке місто в 1817 р. отримало статус відкритого вільного порту (порто-франко)?
На які роки припадає діяльність Кирило-Мефодіївського товариства?
Яка декабристська організація в своїх програмових документах планувала створити на території України дві автономії: Українську (столиця Харків) та Чорноморську (столиця Київ)?
Що передбачали положення програмових документів
Кирило-Мефодіївського братства? (три правильні відповіді)
Вихід якої книжки засвідчив початок національного
відродження в українських землях у складі Російської імперії?
Який завод збудовано фірмою «Брати Яхненки й Симиренко» в 1843 р. в селі Ташлику на Черкащині – один із перших у Російській імперії?
Промисловий переворот на території України розпочався:
12. Повстання Чернігівського полку наприкінці 1825 – на початку 1826 рр. було підготовлено?
11. В якому році відбулося повстання декабристів?
10. В якому році було опубліковано "Енеїду" І. Котляревського?
9. Вкажіть назву генерал-губернаторств на території України в складі Російської імперії:
7. У результаті якої війни до Росії відійшли українські землі Бессарабії, частина Північної Буковини, фортеці Ізмаїл, Кілія,Аккерман?
6. Які губернії існували на території Правобережжя на поч 19 ст?
5. Після ліквідації Запорозької Січі найнепокірніші запорожці подалися за межі Російської імперії – за Дунай, на землі, що були під владою турецького султана. Там вони заклали ______________ Січ.
3. З яких регіонів складалась Наддніпрянщина?
Хто з перелічених осіб входив до «Руської трійці»?
«Руська трійця» діяла на території
Який період історії ми з вами вивчаємо і будемо вивчати протягом 9 класу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома