Наддніпрянщина поділялася на губернії, їх нараховувалося
Які українські землі не входили до складу Російської імперії в І пол.XIX ст.
Оберіть із списку реформи, які у 1770-1780 рр. проводили Марія Терезія та Йосиф ІІ
Перехід від мануфактури дофабрик і заводів, від ручної ремісничої техніки - до машинного виробництва - це
Промисел, що зародився у 16 столітті серед козаків із метою постачання солі з Північного Криму до України
Отаманом якого козацького війська у 1828 році був Йосип Гладкий
В українських землях у складі Російської імперії промисловий переворот розпочався
Цей завод у 1843 році було устатковано за останнім словом техніки з використанням новітніх на той час французьких технологій промисловою фірмою "Брати Яхненки й Симиренко". Що виготовляв цей завод?
Яке українське місто у 1817 році мало статус порто-франко (вільний порт), як зона безмитної торгівлі
Прочитайте витяг з таємної настанови Катерини ІІ П. Рум'янцеву і вкажіть явище, про яке йдеться:
"Через те, що для податків, які стягуються, не можна ні встановити міцної основи, ні виходити з відомої завжди суми, доки будуть тривати переходи землеробів з місця на місце, то належить вам доказати вашу велику старанність, тамтешній народ усіма можливими способами привести до того, щоб зазначеним переходам було покладено край".
Виберіть роки Поділу Польщі:
В якому році Катерина ІІ ліквідувала гетьманство?
Назвіть українські землі, які перебували у складі Австрійської імперії
Найчисленнішою верствою українського населення Російської імперії було:
Українські землі у складі Російської імперії були поділені на:
Вкажіть назву Генерал-губернаторств на території України в складі Російської імперії:
До складу якої провінції входила Галичина, Буковина і Закарпаття:
Хто заснував Філотехнічне товариство, яке обстоювало передові методи ведення сілького господарства
В 1860-х роках промислового характерув Донецько-Криворізькому басейні набув видобуток:
Оберіть із списку реформи, які у 1770-1780 рр. проводили Марія Терезія та Йосиф ІІ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома