Це ті чинники, які спонукають людину до діяльності. Джерелом її є певна потреба щось мати, чимось оволодіти, чогось досягти
Це вироблена звичка тримати під контролем усі свої дії, дотримуватися встановлених правил. Ця звичка допомагає людині зосередитися на конкретній меті, усвідомити шляхи її досягнення. Крім того, робить ваше життя більш раціональним.
- Це сукупність індивідуальних властивостей кожної людини, які необхідні для успішного виконання певних видів діяльності. Вони виявляються тільки за умови прояву наполегливості й інтересу до справи, якою людина займається.
- Природні можливості розвитку здібностей кожної людини називають... Індивідуальна своєрідність їх характеризує здатність людини до розвитку певних здібностей. Вони розвиваються в процесі виховання, навчання та практичної діяльності. Вродженою може бути схильність до успішного освоєння певної людської діяльності.
Це високий рівень задатків людини, вияв природних можливостей і здібностей, що значно перевищують середній рівень. Вона є результатом і свідченням високого рівня інтелектуального розвитку, поєднанням уроджених і набутих якостей людини
Це надзвичайні досягнення, визнані сучасниками або нащадками.
- Це здатність людини керувати своїми діями та вчинками; здатність людини, яка виявляється в самовизначенні й саморегуляції її діяльності й пов’язана з її психологічними особливостями. Вона виявляється в умінні подолати перешкоди, які виникли на шляху до досягнення мети, здатності підкоряти свої бажання вимогам обов’язку, умінні долати почуття невпевненості, сумнівів і страху.
Це закріплення, збереження й подальше використання попереднього досвіду.
Це зосередженість людини в певний момент часу на предметі, події, образі, міркуванні.
Це здатність до створення нових образів, це вміння помічати властивості предметів і переносити їх з одного предмета на інший, по-новому комбінуючи.
Це найвища форма відображення реальності та свідомої діяльності людини, що спрямована на опосередкування, абстрактне узагальнене пізнання явищ навколишнього світу, суті цих явищ і зв’язків між ними. Найважливіше значення в його процесі мають слова, мова, аналізатори.
Активне й цілеспрямоване подолання труднощів, уміння підтримувати шляхом допоміжного вольового зусилля інтенсивність роботи на заданому рівні за умов виникнення внутрішніх перешкод (наприклад, при втомі).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома