1.Пасивне навчання передбачає:
2.Які твердження щодо умов ефективного навчання є правильними?
1.Навчання має бути пов’язане із практикою.
2.Процес навчання та відповідальність за нього є суто особистою справою, яку неможливо передоручити комусь.
3.Навчання- це робота, що вимагає свідомих зусиль..
3.Які твердження щодо умов ефективного навчання є правильними?
1.Активний метод навчання передбачає, що учень є активним учасником процесу,а не пасивним слухачем.
2.Піраміда ефективності навчання свідчить про те. що середній відсоток засвоєння навчального матеріалу під час
читання становить 75 %,а під час практичного застосування знань-10%.
3.Візуали мають відповідний «наочний» стиль навчання,вони найкраще виконують завдання після того як прочитали текст.
4.До емоційних рис характеру належать:
5.Кінестетичний стиль навчання передбачає:
6.Які твердження щодо способів ефективного навчання й підготовки до іспитів є правильними?
1.Для аудіалів під час підготовки до іспитів корисно прочитати текст,розглянути схеми,вести записи,робити позначки.
2.Упорядковані знання добре запам’ятовуються, їх легко застосовувати на практиці.
3.Особливу увагу під час підготовки до іспитів слід приділяти основним термінам й поняттям.
7.Які твердження щодо ролі життєвих цінностей у формуванні характеру є правильними?
1.Саме життєві цінності створюють фундамент особистості людини ,оскільки це те ,що вона вважає найголовнішим у своєму житті.
2.Життєві цінності не впливають на формування характеру людини.
3.Життєві цінності починають формуватися в дитинстві і є підгрунтям усього подальшого життя людини.
8.Які риси характеру свідчать про ставлення людини до самої себе?
9.Слово «мораль» у перекладі з латинської мови означає:
10.Для вдосконалення характеру особистості необхідні такі життєві навички:
11.Психологи виділяють такі ознаки самовиховання характеру:
12.Риси характеру поділяються на:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома